دکتر غنیان معاون هماهنگ کننده مجمع خیرین سلامت کشوردر تجلیل از خیرین کلاله: در پروژه های خیرین سلامت در صورت حضور ۵۰درصدی خیرین ۵۰درصد دیگر اعتبار توسطه وزارت بهداشت و درمان تامین می گردد

دکتر غنیان معاون هماهنگ کننده مجمع خیرین سلامت کشور: حضور۷۰هزار نفری خیرین سلامت در کنار این نهاد مردمی

البرز گلستان/مراسم تجلیل از خیرین سلامت  شهرستان کلاله دراستان گلستان با حضور دکتر اسماعیل غنیان معاون هماهنگ کننده مجمع خیرین سلامت برگزار گردید.

این مراسم  که با حضور دکتر عمو زاد معاون پشتبانی دانشگاه علوم پزشکی و بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت استان و فرمانداران شرق استان  و خیرین سلامت شهرستان کلاله برگزار گردید با دعوت برزگر فرماندار کلاله انجام گردید.

دکتر غنیان در این مراسم ضمن تجلیل از مقام و جایگاه خیرین سلامت در عرصه کمک به ساخت فضاهای فیزیکی و خانه های بهداشت و تجهیز بیمارستانها و حمایت بیماران مریض  آنان را کسانی نامید که با خدای خود معامله می کنند.

وی ضمن بیان اینکه در ۲۴۰ نقطه از ایران مجمع خیرین سلامت تاسیبس شد از حضور ۷۰هزارنفری خیرین سلامت در جهت کمک به این نهاد مردمی خبرداد.

وی همچنین از کمک ۴هزار میلیاردتومانی خیرین سلامت در این عرصه نام برد و امید داد که این مبلغ به ۱هزار میلیلرد تومان برسد.

معاون هماهنگ کننده مجمع خیرین سلامت کشور از حرکت ۱۰۰درصد مردمی در جهت جذب این منابع خبردادو اظهار کرد: در خیلی از استانها نقش خیرین بارز و روشن است و این اراده ما را برآن داشت که در کنار مردم باشیم.

وی از حضور مهم دانشگاههای علوم پزشکی به عنوان صاحب کار نام برد و اعلام کرد که دانشگاهها به نعهداتی که داده اند پای کار هستند .

دکتر غنیان سپس در باره سهم دولت در کنار خیرین سلامت بیان داشت : با توجه به توافقات بعمل آمده در پروژه های خیرین سلامت در صورت حضور ۵۰درصدی خیرین ۵۰درصد دیگر اعتبار توسطه وزارت بهداشت و درمان تامین می گردد.

وی از طرح بیمارستان کلاله بعنوان یکی از پروژه های مردمی نام برد که با همت فرماندار و مدیران مجمع خیرین شهرستان کلاله و همت بالای مردم شکل گرفته است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۲ ق.ظ

دیدگاه