معاون حقوقی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان :استان گلستان در حوزه ورزش از موقعیت خوبی برخوردار است

کدخیر:۴۸۴۰۲

«جمشید تقی زاده»معاون حقوقی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان  در آیین بهره برداری از مجموعه ورزشی سوارکاری شهرستان آق قلا اظهار کرد: آرزوی توفیق داشتیم با حضور در گلستان بتوانیم چند پروژه به بهر برداری  برسانیم.

البرز گلستان/معاون حقوقی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان ادامه داد: در ایام الله دهه فجر در کشور ۲۲۴ پروژه با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که این پروژه ها ۵۰۲ هزار متر به فضای ورزشی کشور افزود.

تقی زاده یادآور شد: در گلستان نیز در ایام دهه فجر ۱۳ پروژه عمرانی و ۱۰ پروژه روستایی با ۱۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت: ۴۱ هزار پروژه ورزشی در سال ۹۱ در کشور وجود داشت و توانستیم این میزان پروژه را به ۶۱ هزار اماکن ورزشی برسانیم و سرانه ورزشی را در سطح ملی به یک متر به ازای هر ایرانی برسانیم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های ورزش و جوانان تاکید کرد: استان گلستان در حوزه ورزش از موقعیت خوبی برخوردار است و امیدواریم فضای سرانه ورزشی در گلستان به ۸۰ سانتی متر برسد.

تقی زاده ابراز داشت: در حوزه توسعه سرانه ورزشی و اجرای پروژه های نیمه تمام می توانیم از ظرفیت مجلس استفاده کنیم و با حمایت مجلس شاهد رشد خوبی در حوزه اعتبارات ورزشی در کشور هستیم.

وی گفت: در کشور آن روزی که تحویل گرفتیم سه هزار پروژه نیمه تمام وجود داشت و با پیگیری انجام شده توانستیم دو هزار پروژه ورزشی نیمه تمام را به بهره برداری برسانیم و در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام وجود دارد./شبستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰ ب.ظ

دیدگاه