نیک نیا مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان:وصول مطالبات از جمله اهرمهای پیشرفت وتوسعه سازمان می باشد

البرز گلستان/به منظور ایجاد و تسهیل نظم و انظباط اداری و در نتیجه افزایش عملکرد و توسعه خدمات به بیمه شدگان ، شورای اداری با حضور معاونین، روسا ی شعب و کارشناسان ارشد ستادی تشکیل شد.

در این جلسه مدیر کل تأمین اجتماعی استان  با تاکید بر لزوم همگرایی و همدلی و هماهنگی بیشتر بین کارکنان و تقویت نظم و انضباط اداری برای پیشبرد بهتر تاکید کرد.

 اصغر نیک نیامدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان گفت:  در راستای اهداف سازمان و برای ارائه خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان  همه مسئولیت دارند تا با عمل به الزامات اداری و راهکارهای نوآورانه و برنامه ریزی دقیق گام بردارند.

وی افزود: انجام وظایف در هر شرایط و استفاده بهینه از فرصت ها و تعهد به آرمان ها و اهداف سازمان تامین اجتماعی و مشتری مداری باعث توسعه بیشتر نظام بیمه ای در جامعه می گردد.

وی بر لزوم استفاده از ابزارهای مدیریتی در پیشبرد امور، ضرورت کابردی کردن کلاس های آموزشی، افزایش همدلی و همکاری بین کارکنان و تعاملات برون سازمانی، برنامه ریزی دقییق و تغییر رویکرد های بی نتیجه، مشارکت فعال کارکنان در کارهای محوله، ایجاد فهم مشترک ار برنامه ها و اهداف سازمان، توجه به الزامات اداری و نیز پایبندی به اخلاق حرفه ای در برخورد با ارباب رجوع تاکید کرد.

نیک نیا به ارائه خدمات نوین الکترونیکی نیز تاکید کرد و گفت: پیاده سازی پرونده الکترونیک بیمه شدگان، نام نویسی متمرکز و پرداخت متمرکز به مستمری بگیران، هوشمندسازی انجام بازرسی و ارائه کارت هوشمند درمانی تا آخر امسال به جامعه تحت پوشش از جمله برنامه های این اداره کل است.

وی به راهکارهای صرفه جویی در مصارف و تقویت منابع سازمان، راهکارهای نوآورانه جهت جلوگیری از فرار بیمه ای و پیامدهای گریز از پرداخت حق بیمه کارگران، مراحل اجرای برنامه عملیاتی، وضعیت گذشته و حال حاضر سازمان و نیز ارتقای سلامت اداری نیز اشاره کرد.

وی رعایت نظم و انضباط اداری، داشتن انگیزه سازمانی, مشارکت در کار گروهی و همدلی بین کارکنان، اجرای صحیح طرح تکریم و رضایت مردم، حفظ آرامش و پاسخگویی مناسب در برخورد با ارباب رجوع، اجرای دستور مافوق و رعایت سلسله مراتب اداری و سازمانی و نیز رعایت شئونات اخلاقی را از جمله ویژگی های مدیران، روسا، کارشناسان و کارکنان تامین اجتماعی برشمرد.

نیک نیا خاطرنشان کرد :انتقاد پذیری لازمه پیشرفت است و تمامی کارکنان تامین اجتماعی برای پیشبرد هر چه بهتر امور باید به دنبال کشف فرصت ها، نقاط قوت، ضعف و تهدید ها باشند و بر پایه آنها برنامه ریزی کنند و آن را به بهترین صورت اجرایی و عملیاتی نمایند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان عنوان کرد: وصول مطالبات از جمله اهرمهای پیشرفت وتوسعه سازمان است که با وجود تلاشهای صورت گرفته می بایست این مسئله ازاولویت های  , ویژه واحدهای اجرائی قرارگیرد چرا که باافزایش وصولی ها، درآمد سازمان بیشتر در نتیجه سطح کمی وکیفی خدمات نیز بیشترشده ورضایت بیمه شدگان بیش ازپیش حاصل می گردد.

امام جماعت اداره کل تامین اجتماعی گلستان نیز گفت: رعایت اخلاق اداری، اسلامی و انسانی و پایبندی با اصول و ارزش ها بدبینی ها و منفی نگری ها را می زداید و این خود باعث پیشرفت امور است.

حجت الاسلام سید هادی قاضوی افزود: همه باید اخلاق محور و مثبت اندیش باشیم و عینک بدبینی را کنار بگزاریم چرا که این نوع نگاه انسان را به تباهی می کشد و جامعه را آماده انواع آسیبها می نماید.

وی خاطرنشان کرد: جوهره وجودی انسان در اصل پاک است اما یرده دنیا باعث می شود که سیاهی ها بر سفیدی قلب ها چیره شود و انسانیت را از افراد بگیرد و جامعه را به سوی دیگری بکشد.

وی تاکید کرد: کارکنان تامین اجتماعی که صادقانه می کوشند به جامعه خدمت کنند باید همکاری و تعاون فی مابین خود را بیشتر نمایند تا مردم در کوتاهترین زمان ممکن بهترین خدمات را بگیرند تا با رضایت آنها رضایت خدا نیز پشتوانه خدمتگذاران به قشر محروم جامعه باشد.

حجت الاسلام قاضوی عنوان کرد: همه انسان ها به نوعی گرفتار امور دنیوی با سختی های آن هستند اما آن کسی آرامش واقعی دارد که مسایل خود را درگیر کار نکند و سعی نماید با بهترین صورت ممکن به مردم خدمت نماید و بدینگونه بی شک خدا نیز مشکلات دنیوی وی را آسان می نماید و سلامتی، طول عمر و توفیق الهی نصیب او می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۲ ب.ظ

دیدگاه