به مناسبت ۴۲ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی: بهمن همیشه در راه است /یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

کدخبر۴۸۰۵۲

✍️یادداشتی از عبدالرسول جوادی بالاجاده

البرز گلستان/بهمن ، تکریم وتجدید بیعت با شهیدان و رهروی از راه باغبان لاله ها امام خمینی است 🌟

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش می رسد.

گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره ؛ برای هشدار ، تذکر و بیداری.

بهمن که از راه می رسد شهیدان پیمان نامه ی خونین شهادت را برای تجدید بیعت ما می آورند تا فراموش نکنیم که ، باغبان لاله ها امام رحمه الله بود و سایبان لحظه ها، نگاهش هنوز هم نگران باغمان است.

در هر بهمن ، امام رحمه الله است که دوباره بر بال ملائک به دیدارمان می آید و کوچه های باغمان را پر از نسترن و نیلوفر می نماید.

گام هایش بوی یاس می دهد و گل محمدی به خانه ها هدیه می کند

👈بهمن همیشه در راه است…….

سلام بر تو ای روح خدا

✒️سلام بر تو که از نظرها پنهان و در دل ها جاودانه ای و راهت با علم و پرچم انقلاب به دوش ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای استمرار خواهد داشت

✍️خمینی عزیز
آن دل که به یاد تو نباشد دل نیست
قلبی که به عشقت نتپد جُز گِل نیست
آن کس که ندارد به سر کوی تو راه
از زندگیِ بی ثمرش حاصل نیست

✍️حال که بیش از چهار دهه از همراهی امت با انقلاب اسلامی و جانشین بحق ( رهبری فرزانه انقلاب ) میگذرد؛

مسئولیتی سنگین تر از انقلاب کردن بر دوش ما نهاده است و آن حفظ آرمانها ، ارزشهای والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.

✍️ارزشهایی که پشتوانه آن تلاش و جهاد امام خوبیها از دهه چهل تا پیروزی انقلاب اسلامی و جهاد و همراهی انقلابیون برای به ثمر نشستن این نهال بود که با خونهای پاک شهیدان انقلاب و دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای امنیت و سلامت آبیاری و رشد کرد.

✍️انقلابی که موجب تحول بنیادی برای خدمات رسانی به ملت بزرگ ایران اسلامی و جهان اسلام شده است و استمرار آن تمدن بزرگ اسلامی در جهان می باشد

✍️مسئولیت امروز همه ما تبیین صحیح ارزشها ، تلاش برای تحقق و حفظ این مهم است تا پاسدار واقعی ارزشها باشیم؛

👈 ارزشهایی که در میادین دفاع آن سردارانی به اوج کمال رسیدند و با خونهایشان درختی را تنومند کردند که در سایه رهبری پیامبرگونه امام راحل خمینی کبیر هدایت یافتند و دلهای صیقل زده را در طریق سعادت قرار دادند

👈** رهبری فرزانه مقام معظم رهبری سایه بانی گسترده به گستردگی جهان اسلام با نگاههای تیزبین و اندیشه ای ژرف و عمیق از آموزه های انقلابی مکتب امام رحمه الله هدایتگری دارد و با روشنگری و بصیرت افزایی نظام مقدس در سخت ترین بحرانها؛ این کشتی انقلاب را ناخدایی کرد و به ساحل امن هدایت میکند.

✍️این نعمت بزرگ رهبری هدایتگر، شکری هزاران می طلبد و امروز مائیم با پیمانهای ناگسستنی خود با امام رحمه الله و خون شهیدان انقلاب اسلامی و یاران دلسوز و وفادار دوران دفاع مقدس تا با بصیرت و روشن بینی ها تحت ولایت مقام معظم ر هبری همسو و همگام و همراه نظام مقدس بوده و باشیم.

✍️ انقلابی که منشا بسیاری از خدمات ارزنده از سالهای اولیه پیروزی تاکنون در همه ابعاد و به گستردگی ایران اسلامی که مهمترین آن امنیت است گسترده شده است و جای جای ایران اسلامی تا دورترین نقاط از نعمات و خدمات این انقلاب بهره گرفته اند و تحول و تغییری بنیادی در توسعه زیر ساختها و خدمات عمومی و رفاهی بدست آمده است و این همان نمونه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه