مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش :آینده روشنی برای شهرستان بندرگزدرراستای توسعه فعالیت های هنرستان قابل ترسیم است

کدخبر:۴۷۶۲۴

شادابی، نشاط، اعتماد به نفس و خودباوری در چشمان دانش آموزان مشهود است

البرز گلستان آذرکیش مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش در هنرستان مائده بندرگز حضور یافت

آذرکیش مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش، پیری معاون آموزش متوسطه اداره کل، معقولی مدیر آموزش و پرورش بندرگز، هراتی معاون فرماندار، زارع رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش در هنرستان مائده بندرگز حاضر شدند.

🔹در این جلسه آذرکیش ضمن تشکر و خداقوت، گفت: بسیار خرسندیم که در سال جهش تولید توانستیم فرایند از ایده تا فروش را در این هنرستان مشاهده کنیم. وی ضمن تشکر از معقولی بابت حمایت هایش از هنرستان ها گفت: آینده روشنی برای این شهرستان در راستای توسعه فعالیت های هنرستان قابل ترسیم است موفقیت فردای این دانش آموزان قابل پیش بینی است. وی همچنین از حساسیت و دغدغه مندی موجود در این شهرستان ابراز خرسندی کرد و افزود شادابی، نشاط، اعتماد به نفس و خودباوری در چشمان دانش آموزان مشهود است. کشور ما فرصت های بسیاری در حوزه کارآفرینی دارد که ما لازم است مشارکت های لازم را داشته باشیم. وی همچنین از تخصیص اعتباراتی به این هنرستان به صورت مستقیم و همچنین تخصیص اعتباراتی به استان جهت تجهیز کارگاه ها و هنرستان ها خبر داد.

معقولی ضمن خیرمقدم و خوش آمد خدمت حضار گرامی از حضور و اهتمام آذرکیش، پیری و دیگر حضار تشکر و قدردانی نمود و گفت: اولین گام ما حمایت از هنرستان ها در راستای تولید و کارآفرینی بوده است با این هدف با توجه به بوم شهرستان پالایش رشته ای را با ۱۴ رشته جدید آغاز کردیم که در این راستا از زحمات و حمایت های مدیرکل، فرماندار و روسای ادارات مرتبط شهرستان تشکر و قدردانی می نماییم. وی افزود: سال گذشته نخستین جشنواره پوشاک اجتماعی در سطح استان در این هنرستان برگزار شد که ماحصل بسیار خوبی داشته است. همچنین در این هنرستان در سال گذشته قسمتی از لباس فرم مدارس دخترانه شهرستان تامین گردید و در تولید گان و ماسک مورد نیاز بیمارستان شهرستان نیز در زمان بحران این هنرستان کارنامه بسیار خوبی از خود برجای گذاشته است. معقولی در ادامه حل معضل بیکاری با راه اندازی کسب و کار در فضای مجازی را یک فرصت و ظرفیت بسیار خوب عنوان کرد و افزود ان شالله با اهتمام و تلاش های این هنرستان و کادر مدیریتی آن شاهد درخشش بندرگز در زمینه کارآفرینی و گردشگری باشیم.

در این آیین حضار از کارگاه ها و نمایشگاه دست سازه های دانش آموزان این هنرستان بازدید به عمل آوردند.

خبر امیر علی افتخاری

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۶ ب.ظ

دیدگاه