مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات استان گلستان ازآغاز پروژه تجهیز ۴۰۰ سایت تلفن همراه به فناوری ۳Gو ۴G در استان خبرداد

مهندس غلامعلی شهمرادی :عامل اساسی در پیشرفت شرکت و اجرای طرحهای توسعه ای افزایش کیفیت محصولات است

البرز گلستان/مهندس غلامعلی شهمرادی مدیرعامل مخابرات استان گلستان که هدف از برگزای این جلسه را تشریک مساعی و تبادل نظرات مفید و ارزنده در راه تحقق اهداف شرکت دانست گفت: برای برون رفت از مسائل ومشکلات احتمالی و بهبود اوضاع ، مشارکت تمامی مدیران و روسا الزامی است.

وی با اشاره به افزایش تعرفه تلفن ثابت افزود: درصورت ابلاغ افزایش تعرفه تلفن ثابت میتوان به بهبود اوضاع اقتصادی بطور موقت امیدوار بود ولی عامل اساسی در پیشرفت شرکت و اجرای طرحهای توسعه ای افزایش کیفیت محصولات است.

مدیرعامل مخابرات گلستان خبر از ترسیم رویکردهای جدید در شرکت را داد و گفت : تشکیل کانال و گروهای مجازی با هدف دانش افزایی و ارائه گزارش به روز توسط مدیران و روسا موجب خواهد شد با استفاده از ابزار مکانیزه فعالیتهای دیجیتال در شرکت پایه گذاری گردد و تسریع در انجام طرح ها و برنامه ها را در پی خواهد داشت.

مهندس غلامعلی شهمرادی با اشاره به تکالیف محوله به مخابراتهای استانی درسال ۹۵ اضافه کرد : این تکالیف همچون افزایش صد در صدی درآمد ، کاهش هزینه ها و پرداخت به موقع بدهی ها به شرکت مخابرات ایران نیاز به تلاش و تکاپوی تمامی همکاران دارد .

وی ایجاد نقاط تماس مستقیم برای مشتریان کلان تجاری و حضور روسا و مدیران در کنار پیمانکاران درحین اجرای ماموریتهای کاری را ضروری دانست وبعنوان یک تکلیف مهم ارزیابی کرد و افزود کنترل و نظارت برفرآیندهای کاری میبایست افزایش یابد.

مدیرعامل مخابرات گلستان برنامه ریزی در خصوص اجرای جلسات هفتگی با روسای شهرستانها را خواهان شد و ادامه داد: فروش آنلاین از طریق پرتال ، افزایش دایری و کاهش لاوصولی مورد اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خبر از آغاز پروژه فاز ۷ نلفن همراه داد که درصورت اجرای آن بیش از ۴۰۰ سایت تلفن همراه در استان گلستان به فناوری ۳Gو ۴G مجهزخواهند شد.

در پایان این جلسه از آقایان خطیبی رئیس اداره مخابرات مراوه تپه ، کلته رئیس اداره مخابرات گمیشان و قزلسفلو رئیس اداره مخابرات مینودشت که در ارزیابی های انجام شده به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شده اند تقدیر و جوایزی به آنان اهداء شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۹ ب.ظ

دیدگاه