صیادان صید پره استان گلستان هم دوره آموزش توسعه هواشناسی دریایی کاربردی را طی کرند

 کدخبر:۴۷۵۸۶

برگزاری کارگاه اموزشی توسعه هواشناسی دریایی کاربردی ( تهک دریایی ) ویژه صیادان صید پره استان گلستان

✅ کارگاه آموزشی توسعه هواشناسی دریایی کاربردی ویژه صیادان صید پره روز سه شنبه ۹۹/۱۰/۳۰ در محل ۶ تعاونی صید پره در بندر ترکمن برگزار شد.

البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی هواشناسی گلستان’ هرساله اداره هواشناسی دریایی استان به منظور پیاده سازی اهداف عالیه سازمان هواشناسی کشور مبنی بر حفظ جان و مال مردم اقدام به برگزاری جلسات اموزشی هواشناسی کاربردی دریایی در محل شبه جزیره میانکاله برای صیادان صید پره می نماید.

✅ در همین راستا و در زمان صید رئیس و کارشناس هواشناسی دریایی بندر ترکمن با حضور در محل کومه های صیادن با برگزاری کلاس های اموزشی ضمن معرفی تهک دریایی و خدمات ان به بازخورد گیری خدمات ارائه شده ، معرفی نحوه دسترسی به اطلاعات به هنگام هواشناسی دریایی ، پاسخ به پرسش ها و… با همکاری کارشناسان شیلات استان گلستان اقدام می نماید که به اذعان صیادان ( طبق مستندات ) ضمن ایجاد رضایتمندی ، نتایج ارزشمندی در حفظ جان و کاهش قابل ملاحظه خسارات ناشی از پره زدگی و کاهش هیزنه ها و ایجاد ارزش افزوده را در چند سال اخیر به دنبال داشته است.

✅ به همین منظور در تاریخ یاد شده با حضور سید اسماعیل حسینی رئیس و عبدالجبار چوگان کارشناس اداره هواشناسی دریایی ‘ به همراه آقایان قربانی و اعتصامی پرسنل اداره کل شیلات در محل شش تعاونی صید پره برای صیادان حاضر دوره اموزشی یاد شده تهک دریایی برگزار شد.

خبراز مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۶ ق.ظ

دیدگاه