مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان ازحضور۱۰۷ نفر شرکت کننده باارسال ۹۲۳ اثر به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خبر داد

کدخبر۴۷۰۳۹

البرز گلستان میثم قرائی مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مرحله دریافت آثار ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان به پایان رسید و پس از بررسی و تفکیک، آثار تحویل داوران جشنواره شد.

قرایی با اشاره به اینکه رسانه های استان گلستان به سوی تولیدات فاخر و با کیفیت پیش می روند، گفت: در جشنواره ششم هم رشد کمی و کیفی آثار رسانه ای واصله به دبیرخانه مشهود بود.

وی در مورد تعداد آثار دریافتی در محورها و قالب های اعلام شده گفت: در بخش عام (چند رسانه ای)؛ عکس ۳۲۷، فیلم ۶۷، موشن گرافیک هشت، نماهنگ ۱۶ و در بخش عام (خبر و مکتوب)؛ تیتر ۲۳، خبر ۱۰۶، گزارش ۹۸، مصاحبه ۲۴، مقاله و یادداشت ۸۷، اثر ثبت شد.

قرائی بیان کرد: همچنین دربخش ویژه تکانه های جهش تولید ۶۷، چهل سالگی دفاع مقدس ۷۷ و رسانه در آیینه رسانه ۲۳ اثر دریافت شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گلستان با اشاره به مشارکت گسترده رسانه ای در جشنواره ششم ابوذر گفت: در حوزه داوری هم با استفاده از داوران بومی ضمن احترام به همه افراد و صاحبان متخصص و متعهد این عرصه در استان، با انتخاب و استفاده از ۶ داور در بخش های خبری و مکتوب و چهار داور در بخش چند رسانه ای و عکس خبری نهایت تلاش برای صحت داوری و آسودگی خیال شرکت کنندگان صورت گرفته است.

قرایی به شرکت دادن آثار دریافتی در بخش های خبر، مقاله و یادداشت، مصاحبه و گزارش و تیتر همچنین چند رسانه ای اشاره کرد و در مقایسه این جشنواره با سال گذشته گفت: در سال گذشته ۸۵۵ اثر توسط حدود ۸۰ شرکت کننده از ۳۰ رسانه به مرحله داوری رسید.

طبق گفته وی در جشنواره امسال ۱۰۷ نفر شرکت کرده اند و در مجموع ۹۲۳ اثر به جشنواره ارسال شده است.

قرائی در پایان گفت: اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان توسط سازمان بسیج رسانه و با مشارکت معاونت های همکار مرتبط در سپاه، اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک گرگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات اسلامی در دهه اول بهمن ماه سال جاری و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

کد خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۷ ق.ظ

دیدگاه