مهندس میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ازتشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع جهت حل دغدغه های رانندگان ( لاستیک، روغن، سوخت و لوازم یدکی) خبر داد

کدخبر۴۶۳۵۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از رشد هشت درصدی جابجایی کالا در استان خبرداد و گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۷۱ هزار حلقه لاستیک توزیع شده است.

البرز گلستان مهندس مهدی میقانی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: حمل و نقل و جابجایی کالا نقش اساسی در جامعه داشته و اگر یک روز انسداد پیش بیاید، اهمیت آن بیشتر مشخص می شود.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد را در جابجایی کالا، از مبادی خروجی استان شاهد هستیم و طی این مدت ۴۶۴ هزار و ۳۶۲ بار جابجا شده است.

میقانی از رشد ۶ درصدی بار ورودی به استان خبرداد و گفت: قرارگاه ۱۷ ربیع شکل گرفته و در کارگروه حمل و نقل این قرارگاه دغدغه های رانندگان از قبیل لاستیک، روغن، سوخت و لوازم یدکی مطرح و بنا شد که راهکارهایی در این زمینه اندیشیده شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بیان کرد: از سال ۹۷ تاکنون ۷۱ هزار و ۶۲۰ حلقه لاستیک توزیع شده اما کفایت نمی کند.

وی ادامه داد: توزیع لاستیک و سوخت براساس پیمایش صورت می شود و سامانه ای برای این منظور طراحی شده است.

میقانی اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۸۱۰ راننده بیمه داشته و هزار و ۶۲۸ دستگاه انواع ناوگان در استان فعال است.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۵۷ ب.ظ

دیدگاه