معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان :آرای مردم در انتخابات باعث شده که نظام جمهوری اسلامی بالنده تر از دیر وز به راه خود ادامه بدهد

به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه گلستان شرکت نموده و به سوالات خبرنگاران در مورد موضوعات مختلف پاسخ گفته .

در این نشست طهماسبی بیان نمود که : امروز بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان وکشورهای اسلامی رشد نموده و در سال فاطمی سال دولت و ملت و همدلی و همزبانی که سال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و شوراها می باشد سال بسیار پر افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی باشد .

وی سپس افزود : امروز ما در ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام با تروریست مبارزه می کنیم و امروز شعار جمهوری اسلامی همان شعارنه شرقی و نه غربی است که هزینه دارد.

وی ادامه داد:ایران مرکز سوخت جهان و مرکز جهان اسلام است و باید از داشته های خود صیانت کنیم و تامین امنیت هزینه خاکستری دارد ونظام جمهوری تا حالا توانسته ضمن حفظ امنیت خود امنیت کشورهای منطقه را نیز حفظ کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در ادامه اظهار نمود: امروزتکنولوزی چه در عرصه قلم و هوافضا نقش اول را ایفا می کند و امروز رشد علمی کشور ما به ۱۱برابر رشد متوسط جهانی رسیده و برای ما افتخار است و ما به برکت خون شهدای هسته ای به باشگاه هسته ای وباشگاه فضائی جهان پیوسته ایم

طهماسبی همچنین در باره وضعیت دانشجوی در کشورمان افزود : در قبل از انقلاب ۱۵۴ هزار دانشجو داشته ایم ولی امروز بیش از ۴میلیون دانشجو داریم و دراستان گلستان ۸۰واحددانشگاهی در حال فعالیت می باشد .

وی سپس در باره انتخابات در کشورما بیان نمود: ما نزدیک به ۳۰ انتخابات در کشور برگزار کردیم وآرای مردم باعث شده که نظام جمهوری اسلامی بالنده تر از دیر وز به راه خود ادامه بدهد.

طهماسبی سپس ضمن مخاطب قرار دادن خبرنگاران گفت : هرکس اطلاعات بیشتری داشته باشد او برنده است نه اینکه شانتاژ کنیم واقعیت ها را بگویدو شما بیشتر بستر سازی وبرنامه ریزی بکنید  و هدایت کنید و نقش شما هدایت گری است و مسئولین به شما نیاز دارند چون چراغ راه دست شماست وتحول در برنامه ها نقش آفرین است و خودتان را به روز کنید و تحول جزء ذات ماست .

وی ادامه داد: پاسخگویی فعال به جای انفعال خبری هم خودتان پاسخگو باشید وهم ما را وادارکنید که پاسخگو باشیم و اگر دلتان برای نظام می سوزد اطلاع رسانی کنید و بگذارید از ظرفیتهای شما نظام استفاده کند و همه ما در یک کشتی و اردوگاه هستیم و از تولیداخبار مخرب پیشگیری بکنیم و احتیاج نمی باشد که سیاست زده شویم و برخی از اخبار دولت را سر پوش بگذاریم و آسیب شناسی سیستم و روش بکنیم وانسدادی عمل نکنیم ونقش شما رسانه ها بی بدیل است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان سپس در باره سند جامع امنیت در گلستان گفت : سند جامع امنیت استان گلستان و برنامه های جامع ۵ساله تدوین و بومی سازی شده است .

وی در باره تعداد تشکل های  در گلستان بیان نمود: در استان گلستان ۲۷۸۱تشکل مختلف داریم که از این تشکل ها ۱۰۵تشکل سیاسی داریم که۲۷ تشکل فعال داریم و در سطح استان گلستان فقط ۷سایت خبری دارای مجوز داریم.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان پاسخ به سوال خبر نگار ما در زمینه آموزش مجریان انتخابات گلستان بیان نمود:انتخابات هم برای داخل کشور و هم در عرصه بین المللی بسیار مهم است  وفرمانداران ما ۸۰درصد از بدنه وزارت کشور انتخاب شدند و در زمینه آموزش نیز ما کارگاه ها ی مختلفی برای فرمانداران داشتیم و همچنین وزارت کشور نیز برای فرمانداران کلاس آموزشی گذاشته است .

طهماسبی  در باره  تشکیل ستاد انتخابات استان گلستان و جمعیت واجد شرایط برای حضور در انتخابات گفت :در هفته گذشته ستاد انتخابات استان گلستان تشکیل شد و جمعیت استان گلستان یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر می باشد که بالغ بر یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر واجد شرایط برای شرکت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند.

وی همچنین ادامه داد: در انتخابات سال ۹۲   گلستانی‎ها ۷۲درصد  شرکت کردند که برگ زرینی در پرونده افتخارات استان گلستان ثبت شده است.

1432544917_lostfile_jpg_1927552

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۲ ب.ظ

دیدگاه