مقسم معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خبر داد: نخستین «مهرواره قرآنی طاها» برگزار می شود

کدخبر۴۶۱۵۰
یاسر مقسم گفت: مسابقات سراسری قرآن، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور به صورت مجازی برگزار می‌شود.

البرز گلستان به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، یاسر مقسم در این خصوص گفت: مسابقات قرآنی، ویژه خانواده طلاب و روحانیون اهل سنت کشور به صورت مجازی با عنوان ” مهرواره قرآنی طا‌ها و شعار «قرآن، کتاب زندگی» برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه، ترویج معارف قرآنی در فضای مجازی از اهداف مهم برگزاری این مسابقات است، افزود: ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و تقویت استعداد‌های قرآنی در خانواده‌های طلاب و روحانیون اهل سنت از اهداف دیگر برگزاری این مهرواره می باشد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، حفظ موضوعی و سوره‌های منتخب، قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه و مفاهیم، یادداشت قرآنی، نقاشی و قصه‌گویی قرآن، خوش‌نویسی آیات قرآنی و همچنین تولید و نشر محتوای قرآنی در گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

یاسر مقسم تصریح کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و برگزار نشدن مسابقات به صورت حضوری، این مسابقات در قالب مهرواره و در فضای مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه، مهلت ثبت نام در «اولین مهرواره قرآنی طاها» تا ۳۰ آذر می باشد، اظهار کرد: طلاب و روحانیون علاقه‌مند به شرکت در این دوره از مسابقات، می‌توانند برای ثبت نام در مسابقه به صفحه شخصی خود در سامانه طا‌ها به آدرس اینترنتی https://taha.dmsonnat.ir مراجعه کنند.

 

خبر حمید رضا یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۲ ق.ظ

دیدگاه