مراسم بزرگداشت حسینی خبرنگار شبکه خبر/ گفته های اوحدی رئیس سازمان حج زیات کشوردر باره چگونگی شناسائی این شهید

به گزارش گروه ایثار و شهادت گروه خبر البرز گلستان مراسم ختم سید حمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر یکی از جان باختگان حادثه منا  با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ،اقشار مختلف مردم و اهالی اصحاب رسانه عصر امروز در مسجدحضرت صاحب الزمان(عج) روستای دنگلان برگزار شد.

سیدحمیدرضا حسینی خبرنگار اعزامی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از اهالی روستای دنگلان از توابع شهرستان کردکوی می باشد.

گفتنی است: سیدحمیدرضا حسینی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران به همراه تیم خبری صدا وسیما  که به منظور پوشش خبری حج ۹۴ در صحرای منا به سر می‌بردند که به همراه جمع کثیری از میهمانان خانه امن الهی در فاجعه دردناک سرزمین منا که موجب اندوه و ماتم ملت شریف ایران گردید در گذشت .

 لازم به ذکر است؛ پیکر مرحوم سیدحمیدرضا حسینی در قطعه ۵۰ بهشت زهرا و ردیف ۲۴ آرام گرفت است.

اوحدی رئیس سازمان حج زیات کشور درباره شناسایی سید حمیدرضا حسینی خبرنگار شبکه خبر نیز توضیح داد و گفت: زمانی که اکیپ‌های شناسایی ما در سردخانه بودند مشاهده کردند که یکی از جانباختگان گوشه‌ای از بدنش سفید مانده است و قرار ما براین بوده که به دلیل متلاشی شدن اجساد اگر به جسدی برخوردند که گوشه‌ای از بدنشان سفید بود دلیل بر ایرانی بودن آن بگذارند. بنابراین تیم شناسایی ما به سراغ وسایل همراه ایشان رفتند و موبایل وی را پیدا کردند و شماره قفسه سردخانه روی موبایل گذاشته شده بود. موبایل به ستادآورده شد و ایشان نرم افزاری در موبایل خود داشت که صدای خودش را ضبط کرده بود و ما از این طریق او را شناسایی کردیم.

DSC03161

IMG_9896

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۶ ق.ظ

دیدگاه