جهان مدیر کل اموال و دارائیهای قاچاقچیان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور: مواد مخدر ام الفساد است و همه معضلات اجتماعی در آن ریشه دارد

مواد مخدر ام الفساد است و همه معضلات اجتماعی در آن ریشه دارد
البرز گلستان به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان  جهان مدیر کل محترم اموال و دارائیهای قاچاقچیان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشوردر جلسه کمیته تحقیق و شناسائی اموال و دارائیهای قاچاقچیان استان که در مورخه ۲۳/۷/۱۳۹۹برگزار شد بیان نمودند:مواد مخدر ام الفساد است و همه معضلات اجتماعی در آن ریشه دارد. مواد مخدر یک تهدید امنیتی است . تجارت پرسود و وسوسه انگیز نباید فراگیر شود . مسئله مواد مخدر مسئله ای است که نسل جوان را قتل عام می کند . باید قوی تر و جدی تر از این روبرو شده و همه کسانی که در حیطه موضوعات اجتماعی مسئولیت دارند باید خودرا در قبال مشکلات مسئول بدانندو نسبت به حل آنها اقدامات لازم را انجام دهند. رسانه ها با حساسیت درمردم نسبت به امر پیشگیری نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی دارند. پیشگیری بهتر از درمان و کم هزینه تر است .
وی افزود : درامر اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر و ضربه زنی مالی و اقتصادی به قاچاقچیان یاری گر هم باشیم

جهان متذکرشد: هرچند مبارزه با موادمخدر و اعتیاد از اولویتهای مهم و اصلی دولت ها و جامعه جهانی بوده است ، هزینه های زیاد صرف مبارزه با این پدیده شده است اما هنوز روند اعتیاد ومواد مخدر دغدغه و نگرانی تک تک مردم بوده و هیچ کس از این نگرانی ها در امان نیست.

او اظهار داشت : پیامدهای ناشی از اعتیاد علاوه برزیان های فردی و خانوادگی بحران های بزرگ اجتماعی و اقتصادی رادر کشور خلق می کند. باید درراستای زدودن این مشکلات اقدام جهادی کرد و بهترین راه حل های پیشگیرانه و برنامه های متناسب و مفیدی را عملیاتی کنیم . ضربه زنی به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان بهترین راه حل موجود است
جهان مدیر کل محترم اموال و دارائیهای ستاد مبارزه با موادمخدر کشور و حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی دادستان محترم مرکز استان در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر به جناب آقای روحانی فر دبیر محترم شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان از زحمات و پیگیرهای ایشان در امر مبارزه با موادمخدر تقدیر و تشکر نمودند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۳۹ ب.ظ

دیدگاه