مولف کتاب استاندارد مسئولیت اجتماعی از برگزاری دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین در گلستان خبر داد

استاندارد گلستان، از مسئولیت اجتماعی و امیدورزی می گوید
مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد گلستان از برگزاری دوره آموزشی استاندارد مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی برای سالمندان و معلولین خبر داد.
فرشته سلطانی در گفتگو با پایگاه خبری استاندارد گلستان گفت: پس از تالیف کتابم با موضوع استاندارد مسئولیت اجتماعی، دوره آموزشی مرتبط با بحث مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی اجتماعی در نهادهای مختلفی نظیر زنان کشاورز، کارکنان دستگاه های اجرایی، تشکل های مردمی و نهادهای دولتی و غیر دولتی دیگر برگزار شد که یکی از این نهادهایی که این دوره آموزشی همچنان مستمراً در آنجا برگزار می گردد، کانون جهاندیدگان گرگان است.
وی افزود: این کانون که بیش از ۱۰۰ بانوی سالمند را ۲ روز در هفته، با هدف توانمندسازی، آموزش و تغییر و بهگشت رویکرد، گرد هم می آورد از سال گذشته تا کنون بارها متقاضی برگزاری دوره آموزشی مسئولیت اجتماعی برای سالمندان بوده است که این تقاضا از طرف اینجانب و اداره کل استاندارد گلستان، مشتاقانه پاسخ داده شده است.
مسئول روابط عمومی گلستان در ادامه گفت: انجمن توانمندسازی معلولین آوای هستی هیرکان نیز درخواست برگزاری دوره آموزشی مسئولیت اجتماعی و مهارت های زندگی را مطرح نمود که در خلال دوره آموزشی مطروحه، به بحث امیدورزی و تغییر رویکرد نیز پرداخته شد.
به گفته سلطانی، خوشبختانه این دوره آموزشی ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ای با استقبال مخاطبان روبرو شده و دلیل اصلی برگزاری این دوره آموزشی نیز احساس وظیفه مندی در قبال جامعه و تغییر رویکرد ما نسبت به زندگی بوده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶ ق.ظ

دیدگاه