اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:خانواده معظم شهداوایثارگران شرف و بزرگی را به بنیاد شهید اعطاء کردند/ همکاری دستگاه های اجرایی با بنیاد شهید بیشتر شود

البرز گلستان «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران  اظهار کرد: از مجموع ۴۹ شهید منا در استان گلستان ۴۸ شهید از اهل سنت استان گلستان بودند و تعداد زن شهدای منا در استان گلستان نسبت به دیگر استان های کشور بالاتر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امام راحل فرمودند که خدمت به خانواده شهدا خدمت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه وآله وسلم) است  و مقام معظم رهبری فرمودند خدمت در بنیاد شهید افصل خدمت ها است و این مهم به اعتبار خانواده ایثارگران و شهدا است.

اوحدی تاکید کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران شرف و بزرگی را به بنیاد شهید اعطاء کردند و نیاز است که همکاری دستگاه های اجرایی با بنیاد شهید بیشتر شود.

وی به تفاهم نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده معظم شهدا و ایثارگران اشاره کرد و گفت: یک هزار مورد مسکن و یک هزار مورد اشتغال در قالب این تفاهم نامه برای جامعه ایثارگری استان فراهم می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: همچنین در سطح کشور  ۴۶ هزار مورد زمین برای تامین مسکن و ۵۰ هزار فقره تسهیلات در قالب تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی به ایثارگران واگذار می شود و تحقق این تفاهم نامه منجر به افزایش ۲۰۰ درصدی مسکن در حوزه ایثارگران نسبت به ۱۷ سال گذشته در کشور می شود.

اوحدی تاکید کرد: با این تفاهم نامه از ظرفیت قانونی دیگر دستگاه های اجرایی بهره می ببریم و بتوانیم مشکلات ایثارگران را کاهش دهیم.

وی افزود: از مرکز آسایشگاه و توانبخشی جانبازان و ایثارگران بازدید داشتیم و به هر دلیلی این پروژه باقی مانده است و قطعا با همکاری وزارت بهداشت در خصوص این پروژه اقدام می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در طول چهار سال گذشته ۱۳ هزار مرکز درمانی طرف قرارداد با ایثارگران بودند و به دلیل مشکلات مالی این تعداد  به ۴ هزار مرکز در سطح کشور رسید و امروز هشت هزار مرکز درمانی طرف قرار داد با بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

اوحدی گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت واکسن آنفولانزا برای جانباز ۵۰ درصد در منازل تزریق می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۵ ق.ظ

دیدگاه