نیک نیامدیر کل تامین اجتماعی گلستان در دیدار با خانواده شهدا:شهدا بهترین مدیران و راهنمایان افراد جامعه هستند

مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان و هیات همراه با فرزند شهید در منزل شهید بزرگوار قزلسفلو دیدار کرد.

البرز گلستان/مدیر کل تامین اجتماعی استان در این دیدار اظهار داشت: شهدا نقش مهمی در استمرار حرکت انقلابی و صدور اسلام به جهان امروز را داشته اند و اکنون با وجود آنان، ایران اسلامی بیش از گذشته قدرتمند تر، توانمندتر و خودکفاتر شده است.

علی اصغر نیک نیا افزود: تا شهدا و فرزندان آنان در جامعه اسلامی ایران حضور داشته باشند تمامی حملات نرم افزاری و سخت افزاری دشمنان نظام و اسلام خنثی خواهد شد و حرکت عدالت طلبانه مردم ایران همچنان به پیش خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: شهدا جان خود را نثار انقلاب، اسلام و نظام کردند تا جامعه در کنار استقلال سیاسی امنیت اجتماعی و اقتصادی داشته باشد و اکنون برماست، با ادامه راه آنان، اهداف والای شهدا را به پیش ببریم و در برابر دشمنان مقاومت کنیم.

نیک نیا تأکید کرد: فرزندان شاهد که اکنون به استخدام این سازمان در آمده اند باید افکار و رفتار پدران شهید خود را مبنای زندگی خودشان قرار دهند چراکه شهدا بهترین مدیران و راهنمایان افراد جامعه هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان در خاتمه ضمن دلجویی از خانواده شهداجایگاه عظمت و جلال خانواده شهدا در محضر باریتعالی را با ارزش خواند و گفت:تکریم و احترام به خانواده شهدا  ،حرمت نگهداشتن خون شهیدان و ارزش هاست  و فرزندان شاهد که خود الگویی برای نسل جوان امروزی ایران اسلامی هستند باید با تواضع، فروتنی، تعامل و همدلی با سایر کارکنان و نیز کارفرمایان این سازمان را هر چه بیشتر برای نیل به اهداف والای انسانی و اسلامی یاری دهند.

در این دیدار معنوی و روحانی نیز عبدالجلیل واحدی رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان مینودشت  امنیت، ثبات، رفاه و آسایش امروز کشور را ثمره رشادت ها و فداکاری های شهداء،و جانبازان انقلاب و جنگ تحمیلی دانست و از آنان تقدیر و تشکر کرد.

شهید جمشید قزل سفلو که در کربلای ۴ شیمیایی شده بود پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از این جراحت در سال ٨١ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱:۰۳ ب.ظ

دیدگاه