سرهنگ دادگرفرمانده انتظامی گلستان خبرداد:راه اندازی مجمع خیرین امنیت ساز به منظور مشارکت مردم درحوزه توسعه نظم و امنیت عمومی دراستان

خیرین امنیت ساز، سهم عمده ای در ایجاد و گسترش امنیت دارند

البرز گلستان سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر در جلسه هیأت موسس مجمع خیرین امنیت ساز امین در استانداری گلستان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) گفت: استان گلستان با وجود شرایط خاص جغرافیایی و قومیتی، از امنیت بسیار خوب و پایداری برخورد است.

وی افزود: خدا را شاکریم که در لباس مقدس ناجا مشغول خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و متحد استان هستیم و برای دفاع از امنیت و آرامش آنان شبانه روز تلاش می کنیم.

فرمانده انتظامی گلستان با تاکید بر اینکه پلیس از خدمت به مردم خسته نخواهد شد، افزود: تلاش همه مسئولان این است که امنیت پایدار در سطح جامعه برقرار باشد و هیچ خدشه ای به آرامش و آسایش شهروندان وارد نشود.

سرهنگ دادگر با بیان اینکه آحاد جامعه در برابر امنیت مسئول هستند، گفت: مردم شریف استان نشان داده اند که همواره و در شرایط مختلف پای کار هستند که نمونه های بارز آن حضور فعال شهروندان و خیرین ماجرای سیل گلستان و بیماری کرونا بوده است.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه امنیت زیربنای توسعه و لازمه سایر فعالیت ها است، اظهار داشت: خیرین امنیت ساز با حمایت های معنوی خود از پلیس، بستر بروز جرایم و آسیب های اجتماعی که تهدیدی جدی برای امنیت، سلامت و نشاط جامعه است را از بین می برند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس برای انجام هر چه بهتر رسالت خود نیاز به امکانات سخت افزاری سالم و آماده بکار، دارد، گفت: تامین نظم و امنیت مقوله بسیار حساسی است که آحاد جامعه و دستگاه های مختلف باید در این راستا یاریگر فرزندان خود در نیروی انتظامی باشند.

✅امنیت گلستان در سطح کشور کم نظیر است

در ابتدای این جلسه نیز، مهندس “عبدالرضا چراغعلی” با تاکید بر اینکه امنیت گلستان در سطح کشور کم نظیر است، اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت در سطح استان حاصل تلاش مجاهدانه و خالصانه فرماندهان و کارکنان انتظامی گلستان بوده است.

وی با بیان اینکه گلستان بیش از ۴۰۰ کیلومتر خط مرزی دارد، گفت: نیروهای جان بر کف پلیس شبانه روز از مرزهای استان دفاع می کنند تا شهروندان بتوانند در کمال آرامش و امنیت زندگی کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان افزود: کوچکترین نا امنی موجب برهم خوردن آرامش مردم خواهد شد لذا همه مسئولان و شهروندان باید برای امنیت پایدار و حفظ آن تلاش کنند.

چراغعلی با تاکید بر اهمیت حمایت خیرین از دستگاه های مختلف خصوصا نیروی انتظامی، گفت: در ماجراهای مختلفی همچون سیل گلستان و کرونا، حمایت مادی و معنوی خیرین نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار داشت.

این مقام ارشد استان با بیان اینکه اگر در موضوعات اجتماعی و امنیتی، مردم کمک نکنند نمی توان مشکلات را برطرف کرد، تصریح کرد: امنیت، از مهمترین دغدغه های هر جامعه است لذا خیرین می توانند با کمک های خود در این حوزه، نقش ارزنده ای در پیشگیری از بروز نا امنی داشته باشند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۴ ب.ظ

دیدگاه