قوانلو مدیر کل کتابخانه های عمومی گلستان ازاجرایی شدن تفاهمنامه اولین نشست کتابخوان اختصاصی ویژه کارکنان دادگستری استان خبرداد

البرز گلستان/اولین نشست کتابخوان  اختصاصی ویژه کارکنان دستگاه قضاء استان گلستان امروز با حضور دکتر هاشمیان رئیس دادگستری استان قوانلو مدیر کل کتابخانه های عمومی استان و جعفری رئیس شوراهای حل اختلاف استان و معاونین دادگستری و قضات و کارکنان دادگستری از شهرهای استان در سالن اجتماعات برگزار گردید. قوانلو مدیر کل کتابخانه در این نشست اظهار کرد:یکی از شاخصه های توسعه یافتگی در سراسر جهان بحث سرانه مطالعه در جهان می باشد.

وی سپس گفت : شاهد وضعیت خوبی  در آمار مطالعه در سطح کشور نیستیم  و سالم بودن وجوان بودن جامعه می تواند کمک کند به امر توسعه یافتگی و کتابخوانی

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سپس از انعقاد ۲۵ تفاهمنامه در سطح استان نام برد که اکثر آن اجرایی شده  که یکی از تفاهنامه خوب و عالی تعامل و تفاهنامه با دکتر هاشمیان مدیر کل محترم دادگستری می باشد. که هم دادگستری های استان فضای خوبی دارند  که ضمن تامین منابع  می توانیم آنرا عملیاتی کنیم.

وی از مجاتهای جایگزین حبس در شهرستان گنبد که  توسط قاضی شهرستان کتاب و کتابخوانی را جایگزین کردند از جمله ها کارهای موفق دادگستری استلان نام برد.

قوانلو ضمن اعلم اینکه این نشست  در کشور کم نظیر  می باشد در نشست های بعدی می توان نشست های بیشتری را در این زمینه برقرار کرد.

وی در خاتمه مسئله کتاب و کتابخوانی را همیشه  و همواره از دغدغه های مقام معظم رهبری نام برد و اعلام آمادگی نشست دیگری را در با همین حاضرین اعلام کرد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در خاتمه تصریح کرد:این نشستهای کتابخوان ازطرح ابداعی  مختار پور دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی کشور می باشد که از زمان حضور در مدیریتش در سطوح مختلف کشوری استانی و شهرستانی انجام می شود که براین اساس موج مطالعاتی و کتابخوانی در کشور براه افتاده .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸ ب.ظ

دیدگاه