استاندار گلستان در جلسه شورای برنامه ریزی :سعی کنید در ظرفیت قانون نگاه اثباتی رارشد دهیم و این نگاه تاثیر دارددر سال همدلی و همزبانی

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان جلسه شورای برنامه ریزی استانداری گلستان امروز با حضور دکتر صادقلو استاندار گلستان و مهندس ربیعی و مرگدری و مروتی و طهماسبی معاونین استاندار و نظری مهر نماینده مجلس و برزوزاده مدیرکل هماهنگی وتلفیق حساب ها و روش های حسابداری وزارت امور اقتصاد و دارایی و فرمانداران ومدیران کل استان برگزار گردید .
در این جلسه دکتر صادقلو ضمن تبریک ایام رجب و بعثت پیامبر اکرم در باره برنامه های سال ۹۴ اظهار نمودکه : سعی کنید اقدامات خود را محسوس کنید وی سپس ادامه داد: اگر تا الان ایده ای بود و یا پروژه ای نیمه تمام وتاثیر عمومی در نگاه مردم به دولت و نسبت به انقلاب و نظام مثبت ایجاد می کند محسوس کنید مثل منطقه آزاد و آشوراده و زهکشی و راه آهن مشهد را محسوس کنید .
استاندار گلستان در ادامه به مدیران استانی اعلام نمود: سعی کنید در ظرفیت قانون نگاه اثباتی رارشد دهیم و این نگاه تاثیر دارد و در سال همدلی و همزبانی بین دولت و مردم بسیار نقش مهمی دارد .
دکتر صادقلو سپس به مدیران استان متذکر شد : بیشتر دغدغه درپیگیری ردیف های ملی و ظرفیتهای ملی است از شناسایی تا پیگیری مسئله واقعا این اصل را در ارزیابی مدیریت استان حتما باید یک نکته اصلی و اساسی بدانید.

وی سپس در باره قانون بودجه ۹۴ بیان داشت : قانون بودجه سال ۹۴ در راستای برنامه ۵ساله حتما قرات و برجسته شود و در برجسته های مسئله در راستای همدلی و همزبانی کردن حساس باشید .
استاندار گلستان سپس در باره توسعه روستاها بیان نمود: توسعه روستا باید یک توسعه پایدار باشد رمز توسعه پایدار درآمد پایدار است .امروز اگر روستایی در آمد پایدار داشته باشد خودش مسائل عمرانی خود را حل می کند و امید داردو مشکلش حل می شود حاشیه نشینی برای شهر درست نمی کند. در راستای دانش بومی به اضافه علم و فناوری روز بیاید یک بنگاه اقتصادی بزند و در ظرفیت کشور نیز است.
دکتر صادقلو استاندار گلستان در خاتمه در باره بحث هواشناسی گفت : این بحث هواشناسی خیلی مطلب اولیه و مهی دربحث پیشگیری ماباید در رویکرد این را به یک ظرفیت بالایی که حتی نتیجه این باشد که ماهوا شناسی کشاورزی درستی پیدا کنیم این ضرورت دقیقااستان مااست واز این جهت او و تجهیز ناوگان آن از ظرفیت استانی آن حتما ما باید حساس باشیم

20150509_09292820150509_094143

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۹:۵۰ ق.ظ

دیدگاه