دردیدار مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان بامدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تاکیدشد: نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های صنعتی استان

کدخبر۴۵۶۶۴

البرز گلستان دیدار مهندس خلیل زاده صورتی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان مهندس سید محسن حسینی شرکت آب منطقه ای گلستان،

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ا ستان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک، در شمال غرب استان قرار دارد و در حال توسعه است و واحدها در این مکان در حال استقرار هستند، مباحث مربوط به انرژی (برق، آب و گاز) دچار مشکل است وتقاضای همکاری و کمک از شرکت آب منطقه ای در این زمینه داریم.

مهندس خلیل زاده صورتی در این جلسه ضمن، اعلام آمادگی برای مشارکت در مطالعات طرح های آبرسانی به این شهرک ها گفت: حدود ۱۶ شهرک صنعتی در استان وجود دارد. چاه هایی در این شهرک ها است که نیاز به جابجایی، کف شکنی و یا پروانه بهره برداری دارد و برای اینکه کارخانجات استان در بخش استفاده از آب دچار مشکل نگردند نیاز به تسریع در فرآیندهاست.

وی همچنین نسبت به نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه های صنعتی استان تاکید کرد و افزود: بخشی از این کار انجام و بخشی نیز در حال انجام است.

خلیل زاده برای گزینه مطالعات آب دریا نیز اعلام آمادگی کرد و هزینه های مطالعات آن را تقبل نمود.

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۴ ب.ظ

دیدگاه