دیدارهزار جریبی مدیر کل امور مالیاتی گلستان با دکتر منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای استان حول محور الزام فرهنگ سازی مالیاتی

هزار جریبی مدیر کل امور مالیاتی استان در دیدار با دکتر منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای گلستان حول محور الزام فرهنگ سازی مالیاتی بحث و تبادل نظر کردند.

البرز گلستان به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای گلستان، مدیر کل صدا و سیما ضمن خیر مقدم با تاکید بر لزوم شفاف سازی مالی و اقتصادی به ویژه مالیاتی، افزود: فرارمالیاتی از نگرانی های جامعه امروز است و فرهنگ سازی نقش بسیار سازنده ای در ترغیب مردم به پرداخت مالیات دارد.

دکتر منتظر حجت در ادامه بیان داشت: مالیات یکی از مهمترین منابع درآمدی و ابزار بسیار موثری در راستای توسعه همه جانبه کشور است که با اجرای درست سیستم مالیاتی می توان موجب شکوفایی اقتصاد کشور گردد.

وی اظهار داشت: صداو سیما می تواند با تولید برنامه های تاثیر گذار در خصوص نقش مالیات در جامعه با همت، کمک و نظرات کارشناسانه اداره کل امور مالیاتی به عمران وآبادانی استان کمک کند. مدیرکل صدا و سیما در ادامه سخنان خود افزود: وظیفه ما و کلیه اصحاب رسانه نقش آفرینی در پررنگ و بزرگنمایی فرهنگ مالیاتی است که نیرو محرکه رشد درآمدهای حاصل از وصول مالیات و در پی آن خوداتکایی می باشد.

دکتر منتظر حجت در پایان آمادگی کامل صدا و سیمای گلستان را برای افزایش تعاملات فیمابین اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد در سالی که مزین به نام جهش تولید است بتوانیم ضمن تحقق عملی این شعار در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار هم موفق باشیم.

در ادامه این دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: نقش رسانه ملی و استانی  در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مالیاتی بسیار مهم است و با توجه به جایگاه برتر و شایسته‌ای که در بین عموم مردم دارد، می‌تواند  در جهت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اهمیت و نقش مالیات، نقش اساسی و مهم ایفا نماید.

هزارجریبی  با اشاره  بر نقش رسانه ها به ویژه صداوسیما برای فرهنگ سازی در این حوزه افزود : ما نیز بر این موضوع تأکید داشته و واقفیم که صداوسیما در این حوزه می تواند تأثیرات بسزایی داشته باشد لذا آمادگی داریم تا تعاملات خود با رسانه استانی را افزایش دهیم .

 وی گفت: پرداخت مالیات در توسعه و رفاه ملی کشور نقش بسزایی دارد و صدا و سیمای مرکز استان که بی شک در میدان تاثیرگذاری فرهنگ سازی مالیاتی نقشی پررنگ ایفا می کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه