مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی :روابط عمومی نقش بسزایی در نیل به اهداف سازمانی و موفقیت های آن دارد

نشست مدیر مخابرات منطقه گلستان با کارکنان روابط عمومی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی
درجلسه ای که با حضور کارکنان روابط عمومی و مدیرمخابرات منطقه گلستان برگزار شد ابتدا مهندس شهمرادی با تسلیت فرا رسیدن شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر ، ابراز امیدواری کرد از فیوضات شبهای پربرکت قدر بهره مندی لازم صورت گیرد .
مدیر مخابرات منطقه گلستان همچنین با اشاره به نزدیک شدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، از تمامی کارکنان روابط عمومی و رابطین ادارات مخابرات سطح استان تقدیر کرد و گفت: روابط عمومی جایگاه استراتژی در سازمان داشته و نقش بسزایی در نیل به اهداف سازمانی و موفقیت های آن دارد .
وی با اشاره به اقدمات انجام شده در روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، از اطلاع رسانی دقیق و به موقع را به عنوان یکی از تکالیف روابط عمومی نام برد و افزود: اطلاع رسانی درست و به موقع یکی از وظایفی است که موجب آگاهی بخشی مخاطبان شده ومشتریان ما د ر دو بخش برون و درون سازمان از آن بهره مند میگردند.
وی گفت آگاهی حق مردم و مشتریان است که اطلاعات مورد نیاز مخابراتی را درست و به موقع دریافت نمایند و روابط عمومی مکلف به این امر مهم میباشد.
در این جلسه که رابطین روابط عمومی در ادارات مخابرات شهرستانها نیز بصورت ویدئو کنفرانسی حضور داشتند مدیر مخابرات منطقه گلستان همچنین پاسخگویی به انتفادات و مطالب مندرج در فضای رسانه ای را لازم دانست و گفت : پاسخ های قانع کننده باید انتشار یابد وابهامات مخاطبان و مشتریان در اسرع وقت با اطلاع رسانی های مطلوب و مناسب رفع گردد.

 

خ حمیذ یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۹ ب.ظ

دیدگاه