مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان ازتعویض سامانه نرم افزاری مدیریت سرویس اینترنت درمخابرات استان باهدف افزایش رضایت مشتریان خبرداد

البرز گلستان/با هدف افزایش رضایت مشتریان ، سامانه نرم افزاری مدیریت سرویس اینترنت در مخابرات منطقه گلستان تعویض شد.
مهندس غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن اعلام مطلب فوق گفت: برای ارائه فناوریهای بروز و با کیفیت به مشتریان لازم است تجهیزات توسعه یافته و از امکانات بروز دنیا برای ارائه خدمات به مشتریان بهره ببریم .
وی افزود: به همین منظور سامانه نرم افزاری مدیریت سرویس اینترنت تعویض شده است که با تعویض آن امکان ارائه سرویسهای متفاوت و همزمان به مشتریان بر بسترهای اینترنت و اینترانت جهت دسترسی به سرویسهای ارزش افزوده همانند بازی آنلاین ، دریافت شبکه های تلویزیونی (IPTV) بوجود آمده است . همچنین با راه اندازی سامانه جدید مدیریت سرویس اینترنت ، مشتریان میتوانند نسبت به تمدید و یا تعویض سرویس به صورت غیر حضوری و از طریق پرتال مخابرات گلستان و اپلیکیشن های تلفن همراه در سرتاسر استان اقدام نمایند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان ارسال پیامک به مشتریان ، مدیریت و رفع خرابی های احتمالی در حداقل زمان ممکن ، دریافت اطلاعات کارکرد سرویس همانند زمان باقیمانده ، حجم مصرفی ، حجم باقی مانده به صورت غیر حضوری از طریق پرتال مخابرات استان و یا اپلیکیشنهای تلفن همراه را از مزایای دیگر سامامه جدید مدیریت سرویس اینترنت دانست.
وی افزود: سامانه جدید مراحل اجرا و دریافت سرویس برای مشتریان را کوتاهتر نموده است و امیدواریم بتوانیم با این اقدام رضایت مشتریان را افزایش داده و سرویس با کیفیت تری به آنان ارائه دهیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۱ ب.ظ

دیدگاه