مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان خبر داد:شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای دستگیری از نیازمندان نسبت به تهیه ۱۴۲ بسته معیشتی اقدام کرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان خبر داد
کمک مؤمنانه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گلستان
نصیری گفت: شرکت توزیع نیروی برق گلستان در راستای دستگیری از نیازمندان نسبت به تهیه ۱۴۲ بسته معیشتی اقدام کرد.

البرز گلستان «علی‌اکبر نصیری»  گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان که فرمودند تمام مردم در کمک مؤمنانه و دستگیری از افراد نیازمندان مشارکت کنند، همکاران ما در شرکت توزیع نیروی استان نسبت به تهیه ۱۴۲ بسته معیشتی اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: در این ایام بسیاری از مشاغل تحت تأثیر شرایط شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و از نظر اقتصادی بسیاری از خانواده ها در مضیقه هستند که نیاز است یک رزمایش گسترده برای همدلی و کمک به نیازمندان جامعه صورت بگیرد.

نصیری خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق با مشارکت همکاران این بسته های معیشتی را تأمین کرد و با هماهنگی کمیته امداد و با حضور نماینده کمیته امداد و شرکت توزیع برق بین نیازمندان و مستمندان توزیع شد.

وی ابراز داشت: همچنین بر اساس تأکیدات وزیر نیرو و استاندار گلستان به مشترکانی که در این ایام شغل آنها با مشکل رو به رو شده در پرداخت قبوض برق جاری از زمان شیوع ویروس کرونا از اسفند تا اردیبهشت ماه فرصت داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان تأکید کرد: این بخشنامه شامل بدهی گذشته مشترکان برق نمی شود و مشترکان باید بدهی گذشته را پرداخت کنند.

نصیری ابراز داشت: مشترکانی که در این ایام با مشکل اقتصادی رو به رو نشدند مانند کارمندان دستگاه های اجرایی که ازنظر درآمدی برای آنها مشکلی پیش نیامده است انتظار داریم که قبوض برق خود را به موقع بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسیرهای همدلی مؤمنانه این است که افرادی که درآمد آنها آسیب ندیده قبوض خود را پرداخت کنند تا شرکت توزیع برق بتواند از افرادی که از کرونا آسیب دیده حمایت کند و در پرداخت حقوق کارکنان با مشکل روبه‌رو نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان تأکید کرد: درخواست داریم که مردم به صنعت برق کمک کنند تا بتواند صنعت برق نیز به افرادی که شغل آنها با مشکل رو به رو شده است کمک کند و در پرداخت قبوض به آنها مهلت دهد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

دیدگاه