استاندار گلستان :خودمان را باید با جوانان تنظیم کنیم ونگاه به آینده را امروز باید باوراند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان استاندار گلستان در نشست شبکه مشاوران جوان فرمانداری ها و ادارات کل استان گلستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید ضمن قدر دانی از مشاور جوان استاندار مهندس نصیبی بیان نمود: آقای نصیبی با اعتقاد پیگیر مسئله جوانان هستند و تشکر می کنم و نوعی باید این جلسات را مدیریت کنیم که تشریفاتی نشود.جوان خیلی تشریفاتی نیست جوانان باید ظرفیت های خود را بالا ببرند و توانمندی های خود را به مدیران اثبات کنند به نوعی که مدیران نسبت به توانایی های آنها احساس نیاز کنند.

دکتر حسن صادقلو در این نشست صمیمانه با بیان اینکه نقش آفرینی جوانان نقش آفرینی بلند و بالایی است، تصریح کرد: استانداری یک هماهنگ کننده، یک سیاست گذار و یک پشتیبان است و از همه مدیران انتظار می رود سرفصل مشخصی برای مسائل جوانان داشته باشند.

وی خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: خودمان را باید با جوانان تنظیم کنیم ونگاه آینده را امروز باید باوراند وعزت نهادن به جوانان، داشتن سعه صدر در مواجه با آنان، توجه به صداقت و صدق گفتار آنان و کشف استعدادهای آنان از جمله مسائلی است که مدیران باید به رعایت آن در خصوص جوانان حساسیت داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های جوانان و دانشگاه ها، گفت: دانشگاه ها باید محور توسعه استان قرار گیرد و تا زمانی دانشگاه و دانشگاهیان محور توسعه استان قرار نگیرند ما بُرد نخواهیم کرد.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اهمیت سن و سال جوانی، خاطر نشان کرد: یکی از مسائلی که در متن آموزه های اسلامی نسبت به جوانان توصیه شده، مسئله حج در جوانی است، اینکه جوانان بدانند بزرگترین فلسفه حج آموزش و درک آنچه بر پیامبر عظیم الشأن اسلام در ایام رسالتش گذشته است.

دکتر صادقلو افزایش تعاملات بین جوانان و دستگاه های اجرایی را پراهمیت دانست و افزود: همه باید به اصل تعامل اعتقاد داشته باشند و بدانند که اقدامات یک طرفه موجب شکل گیری نتایج مناسب نخواهد شد.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه علی نصیبی، مشاور جوان استاندار گلستان گزارشی از تمامی فعالیت های انجام شده در حوزه مشاور جوان ارائه کرد و همچنین جوانان حاضر در جلسه نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.
IMG_7086
IMG_7084

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۶ ق.ظ

دیدگاه