رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان درآغاز برنامه های گرامیداشت دهه فجر :به لطف خداوند ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن حضور پرشور خواهد داشت

صبح گلستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان درآیین استقبال نمادین از ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و آغاز برنامه های گرامیداشت دهه فجر در فرودگاه گرگان اظهار کرد: خداوند بر ملت ایران منت نهاد و رویداد تاریخی انقلاب اسلامی را نصیب ملت یران کرد تا ضمن ساختن آن تا آخر در مسیر انقلاب اسلامی گام بردارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: بار امانت انقلاب اسلامی که جز نگاه و تکلیف الهی نبود بر دوش ما قرار دارد، امروز افتخار ما این است که سرباز ولایت و در مسیر انقلاب هستیم و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

وی با اشاره به اینکه سه رکن مردم، مکتب و رهبری در انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است، بیان کرد: امروز پس از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مدیران و نمایندگان مجلس، رهبر نظام و ریاست جمهوری به دست مردم برگزیده می شوند و این از نقش آفرینی مردم است.

حجت الاسلام احمدی اضافه کرد: از زمان قاجار به بعد حکومت در ایران به دستان انگلیس بود، آنها مکتب اسلام را مانع توسعه می دانستند و کسانی که امروز این سخن را به زبان می آورند انگلیسی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اسلام و مکتب را قاعده روشن انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: اگر انقلاب اسلامی از این مکتب جدا شود دیگر چیزی در انقلاب اسلامی باقی نمی ماند.

وی با بیان اینکه مکتب سوخت و پتانسیل قوی نظام است، یادآور شد: این مکتب است که سردار سلیمانی را در قلب ها عزیز و بزرگ می شمارد و فردی از دیار کرمان پرچم دار عزت و اقتدار می شود.

حجت الاسلام احمدی گفت: ایران اسلامی امروز در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان ایستاده است و این دستاورد از نعمت رهبری است که در سایه مکتب حاصل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، خاطرنشان کرد: با موافقت استاندار گلستان سایت اداری استانداری گلستان به نام سردار سلیمانی نامگذاری شده است.

وی بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و افزود: به لطف خداوند ملت ایران در یوم الله ۲۲ بهمن حضور پرشور خواهد داشت و مشت محکم دیگری بر دهان دشمن می زند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه