تبیین مکتب سرداردل ها سپهبدحاج قاسم سلیمانی، باحضور معقولی مدیرآموزش وپرورش بندرگز وفرمانده سپاه ومدیران مدارس شهرستان

کدخبر۴۶۵۰۳

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این شهید سرافراز امروز ۳ دی ماه جلسه وبینار با حضور معقولی مدیر آموزش و پرورش بندرگز و حسینی فرمانده سپاه بندرگز با مدیران مدارس برگزار شد.

🔹البرز گلستان  در این جلسه معقولی ضمن گرامیداشت نام و یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را تبریک و تسلیت گفت. ایشان ضمن خیر مقدم خدمت حضار و مدیران محترم از کلیه سرهنگ حسینی، مدیران و حضار گرامی تشکر و قدردانی کرد و گفت در این ایام شرایط سختی را سپری می کنیم و انجام فعالیت ها در این شرایط جز با ایثار و فدارکاری شما تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت شکل نخواهد گرفت. وی افزود همه ما مدیون خون شهدا هستیم و امروز اصلی ترین وظیفه ما ادامه دادن راه شهدا است. وی افزود: عطر یاد انسانهای فداکار هیچ وقت از یاد نمی رود و در دلها به یادگار جاودان خواهد ماند. معقولی افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک از چهره های فداکار و شجاع و با ایمانی است که نام و یادش بر پیشانی این انقلاب و ایران عزیز می درخشد
این مقام مسئول ضمن گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی در خصوص چگونگی برگزاری آزمون ها و امتحانات در شرایط خاص سخن گفت و ارزشیابی دروس را بسیار مهم خواند و گفت: امتحانات متوسطه اول از ۶ لغایت ۲۴ دیماه و امتحانات متوسطه دوم از ۶ لغایت ۳۰ دیماه برگزار خواهد شد.

🔹در این آیین حسینی فرمانده سپاه بندرگز گفت هماهنگی با رهبری و ولایت مداری در امور از اساسی ترین اصول انقلاب اسلامی است و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بارها همه ما مردم را به تبعیت از رهبری و ولایتمداری رهنمون داده اند. ایشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشت. وی افزود شهید سلیمانی با تلاش و خدمت صادقانه ۴۰ از عمر خود را وقف اسلام و کشور کرد ایشان همیشه شهادت را از خداوند طلب می نمودند و در برابر دوستان متواضع و در برابر دشمنان محکم می ایستادند. آوازه ی مجاهدت ها و ایثارگری های ایشان زبان زد جهانیان است ان شاا… بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید گرانقدر باشیم.

خبرامیرعلی افتخاری

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۵۰ ب.ظ

دیدگاه