شیر توماج فرماندارشهرستان آق قلا در نشست با خبرنگاران ستاد خبری فجراستان:در ایام دهه فجر در سطح روستاها ۳۵۰ واحد و در سطح شهری ۱۰۰ واحد مسکونی به بهره برداری خواهد رسید

البرز گلستان شیر توماج فرماندار آق قلا در گفتگو با خبرنگاران ستاد خبری فجر گلستان اظهار کرد: ۷۵۳ برنامه در ایام دهه فجر در شهرستان آق قلا تدارک دیده شده است که ۴۱ برنامه آن شاخص است.

فرماندار آق قلاادامه داد: مردم شهرستان آق قلا با این شعار اینکه «تنهایمان نگذاشتند تنهایتان نمی گذاریم» کمک های خود را با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان  برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال کردند.

توماج گفت: در ایام دهه فجر تلاش می کنیم که مسئولان بین مردم حضور پررنگتری داشته باشند و میز خدمت را در نماز جمعه در این ایام برپا خواهیم کرد.

وی گفت: با گروه های مختلف با موضوع نقش مردم در انقلاب و انتخابات در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده و همچنین مراسم گرامیداشت اربعین شهادت سپهبد قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های ما در ایام الله دهه فجر است.

فرماندار آق قلا یادآور شد: ۱۴ پروژه اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان آق قلا با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و  اشتغال ۱۱۶ نفر در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

توماج به برنامه ریزی برای حضور تولیت آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده آق قلا در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر ۸۰ پروژه در شهرستان آق قلا افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این میزان  ۷۴ پروژه قابل افتتاح است که اعتبار آن  ۵۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان است.

وی یادآور شد: از جمله مهمترین پروژه های اجتماعی ساخت مسکن های مناطق سیل زده است که در ایام دهه فجر در سطح روستاها ۳۵۰ واحد و در  سطح شهری ۱۰۰ واحد مسکونی به بهره برداری خواهد رسید که اعتبار ساخت این واحدهای مسکونی بالغ بر ۴۱ میلیارد تومان برآورد می شود.

فرماندار آق قلا خاطرنشان کرد: لایروبی رودخانه های سطح شهر آق قلا را دنبال می کنیم که جزو پروژه های ماندگار شهرستان آق قلا است و زهکشی کانال های شمالی شهرستان آق قلا از دیگر اقداماتی است که دنبال می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۸ ب.ظ

دیدگاه