در راستای صیانت از سلامت عمومی شهروندان :به دستور صریح دادستان بندرگز یک واحد عرضه گوشت مرغ غیر بهداشتی در بندرگز پلمپ شد

کدخبر:۶۷۶۲۴

در راستای صیانت از سلامت عمومی شهروندان؛ پلمب یک واحد عرضه گوشت مرغ غیر بهداشتی در بندرگز

 

البرزگلستان گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی گلستان ، یک واحد عرضه گوشت مرغ بعلت تخلفات مکرر بهداشتی و تهدید علیه بهداشت و سلامت جامعه و نقض حقوق شهروندی با درخواست این اداره و به دستور صریح دادستان بندرگز تا اطلاع ثانوی پلمب گردید.

 

🔹دکتر رحیمی ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بندرگز‌ با اشاره به برخورد قانونی با متخلفان در زمینه عرضه فرآورده های خام دامی‌‌گفت : در واحد مذکور‌ ، گوشت قطعه بندی شده طیور بصورت غیر مجاز و غیر بهداشتی وجود داشت که پس از بازدیدهای کارشناسان واحد نظارت این اداره و تنظیم صورتجلسه با حکم دادستان این مکان پلمب شد.

 

♦️وی افزود : از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰۰ مورد بازدید از مراکز عرضه فراورد های خام دامی داشته ایم که در همین راستا ۱۹ مورد به مراجع قضایی معرفی شده اند .

 

وی از کلیه متصدیان مواد پروتئینی درخواست نمود که ضوابط بهداشتی دامپزشکی را رعایت نمایند در غیر این صورت چنانچه تخلفات آنها تهدید علیه سلامت جامعه باشد از طریق مراجع قضایی با آنها برخورد خواهد شد .

 

دکتر رحیمی‌ همچنین به شهروندان بندرگزی توصیه نمود؛ گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر خریداری نموده و در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن گویای ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان تماس حاصل نمایند .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۷ ب.ظ

دیدگاه