عزیززاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کردکوی (گلستان)خبر داد:جسد کشف شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به پزشکی قانونی تحویل شد

جسد کشف شده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به پزشکی قانونی تحویل شد .
البرز گلستان دادستان عمومی و انقلاب کردکوی گفت: دقایقی پیش جسد پس از انتقال به پایین دست برای بررسی های فنی و تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی گرگان تحویل شد .
هادی عزیززاده افزود: نمونه برداری و عکس برداری از محل کشف جسد و منطقه اطراف هم از سوی بازپرس پرونده و تیم پلیس آگاهی انجام شد .
دادستان عزیززاده باز هم با تاکید بر این که فعلا با قطعیت درباره هویت جسد کشف شده نمی توان اظهارنظر کرد افزود: لباس های تن جسد ، با نشانی های خانواده و دوستان او و همچنین با لباس هایی که سها رضایی نژاد در آخریم فیلم گوشی اش به تن دارد مطابقت دارد و این گمان که این جسد متعلق به این بانوست تقویت می کند .
دادستان عزیززاده افزود: نمونه برداری DNA از جسد و خانواده سها رضایی نژاد فردا انجام می شود تا با قطعیت بتوانیم درباره جسد کشف شده اظهار نظر کنیم .
پیش از این هادى هاشمیان، رییس کل دادگسترى گلستان از کشف جسد یک زن در مناطق صعب العبور شهرستان کردکوى خبر داده بود و گفته بود: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان کردکوى مستقر هستند تا پس از انتقال جسد و انجام تشریفات قانونى، هویت جسد کشف شده مشخص شود.
سهارضانژاد، دختر ٢٧ ساله طبیعت گردى است که مدتى پیش در ارتفاعات جهان نماى شهرستان کردکوى مفقود شده بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۳ ب.ظ

دیدگاه