وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خبرداد: در نظر گرفتن بیش از یک هزار برنامه در کارگروه ایثارگران ستاد دهه فجر استان

وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خبرداد: در نظر گرفتن بیش از یک هزار برنامه در کارگروه ایثارگران ستاد دهه فجر استان

البرز گلستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان امروز (شنبه ۵ بهمن) در نشست رسانه ای ستاد خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: خدماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می کند دستگاه های اجرایی در آن دخیل هستند و اعتقاد ما بر این است که با رشادت های ایثاگران و شهدا است که کشور در این اقتدار قرار دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ادامه داد: مشابه سالهای گذشته با مشارکت دستگاه های اجرایی بنا داریم که زنگ انقلاب را در نخستین روز از ایام دهه مبارک فجر در تمامی مدارس استان گلستان نواخته شود.

وزیری با بیان اینکه بیش از یک هزار برنامه در کارگروه ایثارگران ستاد دهه فجر استان گلستان در نظر گرفته شده است، متذکر شد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با همکاری دستگاه های اجرایی، عطرافشانی ۲۹۲ گلزار شهدای سراسر استان در ۱۷ بهمن، برگزاری یادواره های شهدا از دیگر برنامه های ما در دهه فجر به شمار می رود.

وی تاکید کرد: مراسم یادبود باشکوه سردار سپهبد قاسم سلیمانی و سوانح سقوط هواپیمای اوکراینی در ۱۳ بهمن ماه با حضور خانواده شهدا و ایثارگران استان در مصلی گرگان برگزار خواهیم کرد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است، افزود: برگزاری مسابقات قرآنی، نشست صمیمی با ۲۵ زندانیان سیاسی قبل از انقلاب اسلامی و خاطره گویی با حضور استاندار گلستان، تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه های ما در ایام دهه فجر به شمار می رود.

وزیری خاطرنشان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی و سفرهای زیارتی به مشهد مقدس، تکریم از مادران و همسران شهدا نیز در طول ایام دهه دفجر تدارک دیده شده است.

وی گفت: در سطح استان گلستان ۴۲ شهید فجر آفرین در سطح استان گلستان وجود دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۲ ب.ظ

دیدگاه