وزیری مدیرکل بنیادشهید و ایثارگران گلستان خبر داد: جانبازان سند زنده افتخار و عزت ملت ایران 

جانبازان سند زنده افتخار و عزت ملت ایران

مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های جانبازان در دوران دفاع مقس اظهار داشت: جانبازان سندهای زنده افتخار و عزت ملت ایران هستند

به گزارش ایثار واحد استان گلستان؛ اسرافیل وزیری در گفت‌وگو با سایت ایثار گلستان در حاشیه ملاقات عمومی با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان، گفت: شنیدن خواسته‌های جامعه ایثارگری از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.
وزیری با اشاره به اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و لازمه آن در جامعه برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان عنوان کرد: وظیفه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عهده همه است و همه باید به فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی پاسداشت رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جانبازان و ایثارگران را رسالتی همگانی برشمرد و گفت: همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و باید برای تکریم خانواده‌های آنان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
این مقام مسئول حضور ایثارگران در جامعه را مایه برکت نظام دانست و گفت: امروز با حضور جانبازان در جامعه مفتخریم که یادگاران هشت سال دفاع مقدس در کنار ما هستند.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۷ ب.ظ

دیدگاه