مدیر کل بنیادشهید و ایثارگران استان گلستان : نماز ارتباط قلبی انسان با خداوند بلندمرتبه است

 

مدیرکل بنیاد گلستان حقیقت نماز را نجوا با حضرت حق خواند و گفت: نماز ارتباط قلبی انسان با خداوند بلندمرتبه است.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در آیین تجلیل از فعالان نماز و بسیجیان نمونه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، بسیجیان را وارثان افرادی دانست که عزت و اقتدار امروز میهن اسلامی، مدیون همت، تلاش و پایمردی آنان است و این‌همه وجود نمی‌داشت مگر به برکت نماز.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در ایجاد اتحاد و انسجام میان همه اقشار مختلف مردم اظهار داشت: سال‌های دفاع مقدس، انسجام و وحدت حرف اول را می‌زد و رزمندگان ما با کمترین امکانات و تجهیزات مقابل دشمن سرتاپا مسلح ایستادگی کردند و از شرف و کیان خود نگذشتند.
وی افزود: بعد از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن به خود اجازه تعدی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهد چراکه خوب می‌داند، بسیجیان امروز کشور، فرزندان همان بسیجیان سال‌های جنگ تحمیلی و فرزندان حضرت روح‌الله (ره) هستند.
وی افزود: نماز ارتباط قلبی انسان با خداوند بلندمرتبه است و چون امری ذو مراتب است، هرچه کیفیت آن بهتر باشد، ارتباط انسان با خداوند قوی‌تر می‌شود
وزیری افزود: معرفی و تجلیل از فعالین نماز در راستای تشویق و ترغیب دیگر افراد به حضور در نماز جماعت و اول وقت است که امیدوارم همه کارکنان این اداره کل در برپایی نماز حضوری گسترده و فعال داشته باشند.
وی در ادامه گفت: نماز را باید همچون یک برنامه کاربردی، راهبردی و استراتژیک بدانیم. فلسفه تشکیل ستاد اقامه نماز هم همین است که به ابعاد گوناگون مسئله نماز پرداخته شود و کار تشکیلاتی در ارتباط با آن صورت بگیرد.
وی به‌ضرورت بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه نماز، تأکید و بیان کرد: یکی از راهکارهای اشاعه و ترویج نماز در جامعه، سرلوحه قرار دادن منویات رهبر انقلاب درباره نماز است که باید همه به آن مراجعه و نسبت به آن تدبر کنند.
در خاتمه از خادمان و فعالان اجرائی نماز و بسیجیان نمونه این اداره کل با اهداء لوح تقدیر و جوایزی توسط مدیرکل تقدیر به عمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۶ ب.ظ

دیدگاه