آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان :نیروهای مسلح حتی اگر در شرایط صلح هم باشند، حضور آنها چون موجب آرامش و امنیت مردم است

مراسم رژه بزرگ ۲۹ فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی با آیت الله نورمفیدی ، مسئولین اجرایی استان و قشرهای مختلف مردمی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان ، آیت الله نورمفیدی در حاشیه این مراسم در مصاحبه خبری صدا و سیمای مرکز استان گفت: بحمدالله امروز ارتش ما جایگاه بسیار مناسبی در دنیا دارد و به اعتقاده بنده در راستای اتکاء به خدا و امدادهای غیبی سرآمد ارتش های جهان است.

وی افزود:ارتش نیرومند ما با قدرت و توانایی بسیار بالا از استقلال کشور و مردم همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی پشتیبانی می کند که ما باید به داشتن نیروهای مسلح با اقتدار شکر گزار باشیم.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طبق فرمایش قرآن، قدر دو نعمت همواره مغفول می ماند، این دو نعمت را سلامتی و امنیت برشمرد و اظهار کرد: ذات اقدس الهی، نعمت امنیت را توسط نیروهای مسلح به مردم عرضه می کند.

نورمفیدی ادامه داد: نیروهای مسلح حتی اگر در شرایط صلح هم باشند، حضور آنها چون موجب آرامش و امنیت مردم است، دائما در حال عبادت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به ویژگی های مشترک ارتش های دنیا اشاره کرد و گفت: همه ارتش ها تلاش می کنند بنیه نظامی و غیرت ملی خود را تقویت و نظم را در سیستم خود حاکم کنند.

امام جمعه گرگان در عین حال تصریح کرد: ارتش ایران علاوه بر این موارد، ویژگی منحصر به فردی دارد که سایر ارتش های دنیا از آن بی بهره هستند.

نورمفیدی، ایمان به پروردگار را وجه متمایز و برتر ارتش ایران با ارتش سایر کشورها دانست و افزود» اعتقادات دینی و ایمان به مبداء و معاد، نسبت به سایر ویژگی ها، در ارتش ما قوی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد علی صیادشیرازی، گفت: دل این شهید، پر از ایمان به ذات اقدس الهی بود، این ویژگی از هر چیز دیگری کارسازتر است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۷ ب.ظ

دیدگاه