آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان: رژیم آل سعود در جنگ با مردم یمن پیروز نخواهد شد

خطیب جمعه شهرستان گرگان گفت: آل سعود و رژیم این کشور در جنگ با یمن با مردم طرف بوده و پیروز نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهارکرد: تجربه های تاریخی نشان داده که اگر قدرت نظامی کلاسیک به کشور حمله کند و در مقابل مردم قرار گیرد، با شکست مواجه می شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان اینکه درگیری آل سعود با یمن سابقه دارد، گفت: رژیم سعودی فکر می کرد که یمن کشوری به ظاهر فقیر و دارای مشکلات داخلی است که با حمله گسترده نظامی در کوتاهترین زمان، مردم آن از پا درمی آیند و تسلیم می شوند.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: این درحالی است که در ۱۰ روز اول حمله آل سعود به یمن، مردم این کشور بسیاری از استان های جنوبی را از دست رژیم عربستان نجات داده و عوامل القاعده و منصور هادی از این منطقه فرار کردند.

امام جمعه گرگان با یادآوری اینکه هدف رژیم سعودی، جدایی انداختن بین ارتش و کمیته های مردمی بود، اضافه کرد: مردم با حضور گسترده در تظاهرات، پشتیبانی خود را از ارتش، کمیته و نیروهای مردمی و حمایت از رییس حوثی های یمن نشان دادند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: آل سعود می داند که روز به روز این جریانات در یمن در حال تقویت بوده و از مردم می ترسد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در مراسم این مناسبت نیروهای ارتش با تمام تجهیزات دفاعی و انسانی به صحنه می آیند و پشتیبانی خود را از نظام، مرزها، استقلال و حیثیت کشور و مردم به منصه ظهور می رسانند.

آیت الله نورمفیدی از مردم خواست که برای پشتیبانی از ارتش، در آیین های ۲۹ فروردین حضور گسترده داشته باشند.

پیش از خطبه های نماز جمعه، امیر منصور خمری ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان های گلستان و مازندران و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان به مناسبت روز ارتش مطالبی بیان کرد .

وی گفت: امروز با توجه به تلاش دانشمندان جوان و جهاد خودکفایی، تجهیزات و امکانات مورد نیاز در تمام عرصه ها طراحی و بومی سازی شده است.

در حاشیه نماز جمعه امروز گرگان بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت حمله نظامی عربستان به یمن قرائت شد و مردم با سردادن شعارهایی حمایت خود را از ملت این کشور اعلام کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۶ ب.ظ

دیدگاه