دکتر خاکی فرماندار گرگان در دیدار با رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در گلستان :گرگان توانایی تبدیل شدن به شهرستانی شاخص با مولفه های توسعه را داراست.

به گزارش سرویس سیاسی گروه خبر البرز گلستان  روز جاری آقای مهندس شوذب میرآئیز رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی رئیس جمهور محترم دولت تدبیر و امید با دکتر خاکی فرماندار گرگان در محل دفتر کار ایشان ملاقات نمود.

دکتر خاکی در این جلسه ضمن اشاره به راههای توسعه شهرستان گرگان بیان داشت: گرگان آرمانشهری است که توسعه آن نیازمند برنامه ریزی، پیگیری، پشتکار و تعامل همه جانبه دولت و ملت می باشد.
وی خواستار نگاه ویژه مسئولان کشوری و استانی به این شهرستان شد و اظهار داشت :  گرگان روزهای توسعه جهشی خود را سپری می کند و توانایی تبدیل شدن به شهرستانی شاخص با مولفه های توسعه را داراست.
فرماندار از ارتباط عالی بین ستاد انتخاباتی رئیس جمهور محترم و محبوب با فرمانداری تقدیر نمود و ضمن تشکر از زحمات و تعامل آقای میرآئیز گفت: استفاده از فکر و اندیشه بلند جنابعالی راهگشای مسائل و مشکلات پیش رو می باشد.
در این جلسه آقای میرآئیز ضمن تشکر از سیاست گذاری، برنامه ریزی، فعالیتها و اقدامات فرمانداری، از فکر خلاق فرماندار تقدیر نموده و گفتند ستاد با تمام توان از برنامه های فرمانداری گرگان حمایت می کند.

1444294642_img_4655

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه