مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان گلستان در نخستین هم‌اندیشی علمی جهان عاری از تروریسم: خشونت و افراطی‌گری محصول پدیده شوم دنیای استکبار است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان گلستان در نخستین هم‌اندیشی علمی جهان عاری از تروریسم اظهار داشت: خشونت و افراطی‌گری محصول پدیده شوم دنیای استکبار است.

به گزارش البرز گلستان به نقل از  ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در این همایش بیان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی استکبار جهانی برای متوقف کردن انقلاب اسلامی، ملت ایران چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
وزیری به اغتشاشات اخیر و هتک حرمت منافقان و رسانه‌های معاند اشاره کرد و افزود: بیان نقش منافقان و دسیسه‌های دشمنان منجر به آگاهی بیشتر جامعه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان در هرجایی که مسئولیت دارند به وظایف خود درست عمل کنند مشکلات در جامعه کاهش خواهد یافت، فشار استکبار جهانی به جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه تأثیرگذاری ایران در منطقه است.
وی به برگزاری نخستین هم‌اندیشی علمی جهان عاری از تروریسم اشاره کرد و گفت: این نشست به همت انجمن دفاع از قربانیان تروریسم دفتر استان گلستان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان برگزار شد.
مدیرکل بنیاد گلستان یادآور شد: در این همایش به موضوعات مختلف ازجمله چگونه می‌توانیم جهان را از خشونت برهانیم و تأثیر روایت قربانیان تروریسم در توجیه افکار عمومی در جهت مهار تروریسم توجه شد.
فریده جانی هزار رودی مسئول انجمن دفاع از قربانیان تروریست در استان گلستان گفت: ترور و تروریسم از چالش‌برانگیزترین مسائل جهان امروز و خطر جدی برای صلح و امنیت جهانی به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: این پدیده شوم همچون ابزاری در خدمت سلطه گران امنیت و آرامش جامعه انسانی را با خشونتی مستمر مواجه و تحقق صلح واقعی را غیرممکن کرده است.
هزار رودی بیان کرد: از اساسی‌ترین اهداف حملات تروریستی ایجاد رعب و وحشت در میان اقشار مختلف جامعه است، حضور قربانیان ترور و خانواده‌های آنان در عرصه آگاه‌سازی افکار عمومی در داخل و خارج کشور نقش مهمی در افشای ماهیت واقعی گروه‌های تروریستی دارد که با سوءاستفاده از مفاهیم حقوق بشری، اقدامات ضد بشری خود را دنبال می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: طبق اعلامیه جهانی حقوق بشر هرکسی بدون در نظر گرفتن نژاد، رنگ، زبان، مذهب، ملیت حق زندگی، آزادی و امنیت ملی را دارد.
وی گفت: این نشست‌ها، هم‌اندیشی‌ها و همایش‌های علمی بیانگر این است که ترور یک پدیده منفور و غیرانسانی است و هیچ‌گاه ملت آگاه و صاحب اندیشه ما از تهدید و ارعاب و واهمه‌ای ندارند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳ ق.ظ

دیدگاه