معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدا و ایثارگران مناطق سیل‌زده استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد

سفر معاون توسعه مدیریت بنیاد به مناطق سیل‌زده استان گلستان/دیدار با ایثارگران و بازدید از گلزارهای مطهر شهدا

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدا و ایثارگران مناطق سیل‌زده استان گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

به گزارش «ایثار» سید منصور میرمرادی روز چهارشنبه ۷ فروردین در سفر به مناطق سیل‌زده استان گلستان از جمله شهرستان آق‌قلا با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این مناطق سیل‌زده دیدار و ضمن تبریک سال نو از آنها دلجویی کرد.
وی در این دیدارها با تأسف از حادثه پیش آمده و ایراد خسارت به منازل خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: خوشبختانه بنیاد شهید و امور ایثارگران تمهیدات لازم برای جبران خسارت به ایثارگرانی که در حوادث غیرمترقبه دچار خسارت می‌شوند اندیشیده است و مراحل پرداخت خسارات وارده را پیگیری می‌کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد افزود: ایثارگران هنگام بروز این نوع حوادث همچون همیشه الگوی جامعه اسلامی هستند و با صبر خود درس ایثار و فداکاری به جامعه می‌آموزند ضمن اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس وظیفه ذاتی خود خدمات رسانی به این عزیزان را پیگیری می‌کند و مسئولان بنیاد استان نیز از ساعات اولیه این حادثه در کنار ایثارگران عزیز هستند.
میرمرادی در این دیدارها از نزدیک مشکلات ایثارگران را بررسی و دستورات مقتضی را صادر کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد با خانواده شهیدان «حبیب لی» نیز در آق‌قلا دیدار و گفت‌وگو کرد و پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «اراز محمد و عبدالرحمن حبیب لی» را به این خانواده ابلاغ کرد.
وی تا ساعاتی دیگر در مراسم بزرگداشت مادر این شهیدان در شهرستان آق‌قلا شرکت خواهد کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد در ادامه سفر به مناطق سیل زده استان گلستان از تعدادی گلزارهای مطهر شهدا در این مناطق بازدید و پس از ادای احترام به مقام والای شهدای این استان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کند با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌های مسئول در کمترین زمان ممکن و پس از ارزیابی خسارات وارد شده بازسازی و مرمت این گلزارهای مطهر آغاز شود.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۳:۱۱ ب.ظ

دیدگاه