مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان خبر داد: افزایش ۱۵ درصدی مصرف سی ان جی پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در استان

به گزارش البرز گلستان به نیل  روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان، عیسی افتخاری باحضور در برنامه گفتمان صدا و سیمای مرکز استان ضمن اعلام این خبر و تشریح تازه ترین جزییات طرح سهمیه بندی بنزین، گفت: با اجرایی شدن این طرح ملی و افزایش قیمت بنزین، تغییر رفتار مصرف کنندگان جهت کاهش مصرف بنزین و گرایش به استفاده از گاز طبیعی فشرده مورد انتظار و قابل پیش بینی بوده است.

وی سپس به قیمت سی ان جی در هر متر مکعب اشاره کرد و افزود: استفاده مصرف کنندگان از این سوخت پاک از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه و صلاح آنان می باشد ضمن اینکه این مهم باعث کاهش آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی نیز خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان اظهار داشت: در استان گلستان ۵۸ باب جایگاه فعال سی ان جی با پراکندگی مناسب وجود دارد که توان عملیاتی آنها فروش روزانه یک میلیون متر مکعب است.

افتخاری گفت: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور مصرف سی ان جی در استان گلستان با ۱۵ درصد افزایش به حدود ۷۰۰ هزار متر مکعب در روز رسیده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۸ ب.ظ

دیدگاه