حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گلستان:به بهره برداری رسیدن دو حلقه چاه طرح آبرسانی به گرگان / افزایش ۴۵ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شرب گرگان 

کد خبر:۶۲۸۱۵

البرزگلستان/مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان:

به بهره برداری رسیدن دو حلقه چاه طرح آبرسانی به گرگان / افزایش ۴۵ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شرب گرگان

 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از به بهره برداری رسیدن چاههای Wf6 و Wf7 شرق گرگان و افزایش ۴۵ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تامین آب شرب این شهر خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی اظهار کرد: چاه Wf6 با عمق ۲۱۰ متر ، دبی ۲۰ لیتر بر ثانیه، طول خط انتقال آب ۴۰۰ متر و طول خط انتقال برق نیز ۴۰۰ متر و با هزینه کلی ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان حفر، تجهیز و برقرسانی شد و به بهره برداری رسید.

 

وی بیان کرد: چاه Wf7 نیز با عمق ۲۰۰ متر و دبی ۲۵ لیتر بر ثانیه، طول خط انتقال آب ۳۳۰۰ متر و طول خط انتقال برق ۳۳۰ متر و با هزینه کلی ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان حفر ، تجهیز و برقرسانی شد و به بهره برداری رسید.

 

حسینی با تشکر از تلاش‌های دولت محترم ، وزارت نیرو ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، استانداری و سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبارات لازم، افزود: به یاری خداوند ، زحمات مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای ، شرکت‌های حفاری و پیمانکاران و مشاوران مربوطه در ایام عید قربان به بار نشست و این خدمت تقدیم شهروندان محترم گرگانی شد.

 

گفتنی است در راستای طرح آبرسانی به گرگان ، در تاریخ ۱۰ تیر سال‌جاری نیز ، عملیات احداث مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی گرمابدشت و عملیات اجرای خطوط انتقال به طول ۵ کیلومتر از مخزن گرمابدشت به مخزن جلین – سیاه تلو به پایان رسیده و ۲۰ درصد به ظرفیت ذخیره شهر گرگان و ۳۰۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت انتقال آب شرب از منابع آبی شرق گرگان افزوده شده بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۰۲ ب.ظ

دیدگاه