نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان در بازدید ازموزه آب گلستان: ایجاد موزه آّب در استان گلستان با غنای فرهنگی می تواند در شناخت بیشتر نسل جدید با فرهنگ صحیح مصرف آب بسیار موثر باشد

کدخبر:۶۴۱۸۵

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل این شرکت در این بازدید ضمن اشاره به چگونگی شکل گیری این موزه و قدمت فرهنگ صحیح مصرف آب در این منطقه، اظهار کرد: برای شکل دادن به موزه ، یک بخش برای تاسیسات آبی مثل آسیاب ها، پل ها و سایر سازه های آبی ، یک بخش برای ابزار آبی و بخشی برای اسناد آب و یک بخش هم در خصوص فرهنگ آب در نظر گرفتیم و در نظر داریم از ظرفیت تمام استان و حتی کشور برای غنای موزه آب استان استفاده نمائیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه منطقه کاشان نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از ابتکار عمل مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در ایجاد موزه آب در استان گفت: و خداوند در آیه (َ وجَعَلْنا مِنَ الْماءِ کُلَّ شَیْ ءٍ حَیٍّ) هر موجود زنده ای را از آب آفریدیم به اهمیت موضوع آب اشاره می فرمایند.

حجت الاسلام سید سعید حسینی بیان کرد: اصل و اساس حیات و زندگی ما انسان‌ها و همه جانداران روی زمین، آب است. این همان نکته مهمی است که در قرآن کریم بارها به آن اشاره شده است و باید در حفظ و صیانت از این منابع آبی کوشا باشیم.

وی تصریح کرد: ایجاد موزه آّب در استان گلستان با غنای فرهنگی که در زمینه مصرف و نگهداری از منابع آبی در این منطقه وجود داشته است می تواند در شناخت بیشتر نسل جدید با فرهنگ صحیح مصرف آب بسیار موثر باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۴ ب.ظ

دیدگاه