زائران عراقی با پای پیاده حرم ثامن الائمه در استان گلستان/ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از  همدل گلستان بیش از ۸۰ نفر از زائرین عراقی که به قصد زیارت حرم امام رضا(ع) با پای پیاده از کربلا حرکت کردند بعد از ۳۰ روز به شهرستان کردکوی رسیدند.

این زائرین که از قشرهای و سنین مختلف بودند به عشق زیارت ثامن الائمه دست به این حرکت معنوی زندند همان کاری که زائرین ایرانی در اربعین به مقصد کربلا انجام دادند .

سید حسین موسوی مسئول این گروه که شعییان شهر حله می باشد در گفتگوی با خبر نگار ما اعلام نمود: که ما بیش از ۳۰ روز می باشد که از کربلا حرکت کردیم و این هشتمین سال پیاپی می باشد که این حرکت معنوی انجام میگردد.وی سپس ادامه داد برنامه ما تا ۱۵ روز آینده در مقصد هستیم .
سید حسین موسوی در رابطه با هدف از این چیست گفت : هدف ما از این حرکت اتحاد و وحدت بین امت اسلامی می باشد و ما این حرکت را برای اتحاد بین شیعه و سنی انجام دادیم

وی در خاتمه از برخورد مردم ایران در مسیر حر کت گفت : برخورد مردم مسالمان ایران در استقبال از این کاروان بسیار عالی و خوب بوده است و در مسیر حرکت مردم ما را مورد تفقد قرار می دادند.

در خاتمه لازم به توضییح می باشد که این کاروان امشب در مسجد جامع شهرستان کردکویاسکان می کنندو مهمان مردم مهماندوست این شهرستان هستند ضمن اینکه با حرکتی پسندیده دکتر جمال زاده مدیر شبکه بهداشت جهت مداوای رایگان این زائران تقبل معاینه و دارو را انجام دادند.

IMG_6979IMG_6931

IMG_6909IMG_6929

IMG_6944IMG_6972

IMG_6955IMG_6978

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۴ ب.ظ

دیدگاه