گام بلند اصلاح طلبان گلستان برای تصاحب کرسیهای مجلس

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به نقل از کمالان نیوز علی اصغری رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گلستان با تبریک سال نو و موفقیت تیم هسته ای به همه مردم ایران گفت:هدف اصلی ما در برگزاری این نشست حل مشکلات پیش رو می باشد که همه احزاب باید به همکاری هم بتوانند این مهم که کرسی های مجلس هست دست یابند.

وی افزود؛با توجه به شرایط بوجود آمده اگر ما بتوانیم نهادهای مدنی را سامان دهی کنیم یقینا اثرات مثبت را در آینده خواهیم دید.

علی اصغری در ادامه تصریح کرد؛با توجه به این نهادهای مدنی اصلاح طلب در صدد یک پارچه شدن هستند،در استان گلستان ۵نفر جهت ساماندهی افراد اصلاح طلب معرفی شده اند که ۱۳۰نیروی نخبه معرفی و درنهایت ۱۵ الی ۲۵ نفر را به شورای راهبردی اصلاح طلبان استان گلستان انتخاب میکنند ایشان در ادامه افزود نهادهای مدنی به این ۲۵نفر اتکا نکنند و با جامعه در ارتباط باشند و ما باید از این تشکل ها پشتیبانی کنیم.

وی اضافه کرد؛ما فرصتی ها را نباید از دست بدهیم و نیروهای اصلاح طلب باید باهم هماهنگ باشند و اقلیت ها کمتر ورود پیدا کنند تا بتوانیم از نیروهای برجسته اصلاح طلب حمایت کنیم.ائتلاف در صورتی انجام پذیر است که که با نیروی با خط و مشی اعتدال باشد و ائتلاف ما با افراطیون تحقق پذیر نیست.

ایشان در انتقاد از عملکرد مدیران ارشد استانی خاطرنشان کرد؛ما در زمینه کشاورزی،صنعت،گردشگری و…تحولی در زمینه های رشد و شکوفایی در استان ایجاد نشده ندیدیم و از دستگاههای مربوطه خواستار تلاش مضاعف در عرصه خدمت به مردم و استان شدند.

در پایان نماینده های احزاب و تشکل های مدنی اصلاح طلب استان به نقطه نظراتی پرداختند که حول محور تمامی بحث ها درزمینه اتحاد و اجماعی خوب در راه پیروزی اصلاحات در انتخابات صورت گرفت

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰ ق.ظ

دیدگاه