رئیس سازمان دانش آموزی گلستان :اولویت بخشی به nGoدانش آموزی جزء اولویت های برنامه ای می باشد

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان مدیر پایگاه خبری البرز گلستان به اتفاق حجت الاسلام دیندار از روحانیون فعال در زمینه دینی و مذهبی و فرهنگی دیداری با سید خلیل حسینی رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان و مدیر کانوان طاها داشته اند .

در این دیدار ابتدا حاج آقا دیندار ضمن بیان مسائل تعلیم و تربیت اسلامی در رشد نونهالان انقلاب اسلامی و نقش سازمان دانش آموزی در هدایت روحی و معنوی دانش آموزان خواستار حضور بیشتر روحانیون در عرصه فعالیتهای اوقات فراغت دانش آموزان شدند.

سپس سید خلیل حسینی رئیس سازمان دانش آموزی گلستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعالین مذهبی و دینی و مدیران اصحاب رسانه در سازمان دانش آموزی در باره فعالیت های سازمان دانش آموزی بیان نمود:اولویت بخشی به nGoدانش آموزی با اولویت رفتارهای مبتنی بر اعتدال گرایانه که نتیجه آن تمرین سیاست ورزی در زندگی اجتماعی دانش آموزان است که جزء اولویت های برنامه ای می باشد . وی سپس افزود : توجه به جریان سازی فرهنگی در حیطه تربیت اجتماعی با رویکرد مبتنی بر سند تحول نیز جزء سیاستهای می باشد که در غالب بر نامه ها و فعالیتها در سال جاری قابل اجرا می باشد.

رئیس سازمان دانش آموزی سپس گفت : با توجه به نامگذاری سال ۹۴ از سوی رهبر انقلاب با هدف استحکام ارتباط دولت با ملت که نتیجه آن ایجاد امید و نشاط در جامعه و به طبع آن رسیدن به اهداف مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

سید خلیل حسینی در باره این سوال که رویکردهای اساسی برنامهای سازمان چه می باشد گفت : با ایجاد شرایط فعالیت برای دانش آموزان در غالب گفتمانهای اجتماعی و فرهنگی جزء رویکردهای اساسی بر نامه ای سازمان می باشد .

و ی در ادامه از فعالیت های آینده سازمان دانش آموزی گلستان راه اندازی تعاونیهای دانش آموزی و تعاونی سرویس حمل و نقل دانش آموزان با استفاده از کادر فرهنگی بازنشسته نام برده است .

قبل از سید خلیل حسینی مدیر مسئول پایگاه خبری البرز گلستان ضمن بازدید از سایت خبری پانا که امتیاز آن متعلق به سازمان دانش آموزی استان می باشد گفت : که پایگاه خبری البرز گلستان بعنوان یک پایگاه خبری رسمی و داری مجوز از هئیت نظارت بر مطبو عات کشور آماده تبادل تجربه در زمینه آموزش خبر نگاری و فعالیت های نگارشی و انتقال اخبار دانش آموزی از طریق این پایگاه می باشد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۸ ب.ظ

دیدگاه