مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:با تلاش وهمدلی میتوانیم علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان، رضایت آنها را جلب نماییم

البرزگلستان/جلسه شورای اداری طبق برنامه دوره ای مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان این بار در اداره مخابرات گرگان تشکیل شد.
مدیر مخابرات منطقه گلستان که هدف از برگزاری این جلسات اختصاصی را بررسی دقیق تر مشکلات اداری و فنی ادارات مخابرات شهرستان دانست گفت:مخابرات شهرستانها با برنامه ریزی ویژه باید درجهت ارائه خدمات مخابراتی گام بردارند.
وی رضایت مشتریان را اولویت مخابرات منطقه گلستان دانست و افزود: هر فعالیتی که درمخابرات انجام میشود باید رضایت مشتریان را در بر داشته باشد و تلاش شبانه روزی ،همکاری و همدلی تمامی کارکنان را در پیشرفت و توسعه مخابرات ضرروری دانست.
مهندس شهمرادی با اشاره به ظرفیت ساز ی ۲۰ هزار پورت FTTH در شهرستانهای گرگان و گنبد در مراکز تجاری و مسکونی گفت: با افزایش تنوع سرویسها و تقاضای بیشتر متقاضیان می بایست نقاطی که امکان تجهیز به فیبرنوری وجود دارد شناسایی شده و درجهت توسعه فناوری در آن محل برنامه ریزی و اقدام کرد.
وی با تاکید بر افزایش روند دایری و کاهش ریزش مشتری امید به موفقیت های بیشتر را نوید داد و گفت : با تلاش وهمدلی میتوانیم علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان رضایت آنها را جلب نماییم.
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به برنامه تحول ۵ ساله مخابرات ایران گفت : الکترونیکی کردن خدمات و ارائه به روز آن به مشتریان باید مدنظر قرار گیرد و تمامی فرآیندها به سمت دیجیتالی شدن پیش روند.
وی گفت : با توجه به اینکه هم اکنون محوریت تمامی فعالیتهای برنامه ابلاغی تحول شرکت مخابرات ایران است افزود: دراین برنامه که تحت عنوان ره نگاشت ۵ ساله ابلاغ شده است مقرر است تحولات عظیمی در شرکت مخابرات ایران در این ۵ سال حاصل شود که بدون همت و همکاری  تمامی کارکنان در تک تک بخشهای مخابرات میسر نخواهدبود.
مدیر مخابرات منطقه گلستان جلب رضایت مشتری نتیجه اجرای این برنامه است و باید بدانیم چطور میتوانیم رضایت مشتری را جلب نماییم.
مهندس شهمرادی ارائه خدمات با کیفیت و به روز را ضامن رضایت مشتری دانست و ارائه سرویس به موقع و مورد نیاز مشتری را مهم دانست.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۴ ق.ظ

دیدگاه