استاندار گلستان در آئین افتتاح و بهره برداری از زیرگذر گرگان : معماری سبز روش توسعه گرگان است

حسن صادقلو عصر چهارشنبه در آئین افتتاح و بهره برداری از زیرگذر گرگان، با بیان این که شهر گرگان باید آرامش بخش و گردشگر پذیر باشد، گفت: معماری سبز راه توسعه گرگان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان به نقل از مهر؛ وی افزود: حق مردم بیشتر از این است اما مردم به کوچکترین خدمتی پاسخ مثبت می دهند، زیرا آن ها آموزه های اسلام را الگوی راه خود دارند و بر همین اساس زبان آن ها زبان تشکر است.

وی با تاکید بر این که باید خادم مردم بود، بیان کرد: از حمایت های ویژه اعضای شورای شهر گرگان در این مسیر غافل نیستیم و شورا پشتیبان بزرگی در مسیر توسعه گرگان است.

صادقلو اظهار کرد: به شکر خدا و در سایه هم افزایی و هم نوایی مسائل و مشکلات را پشت سر می گذاریم گرچه مشکلات فراوانی پیش رو داریم که باید حل کنیم.

وی با بیان این که گرگان شهری تاریخ است، افزود: علی رغم تلاش های انجام شده متاسفانه شرایط فعلی گرگان شایسته تاریخ و قدمت و فرهنگ آن نیست.

وی اظهار کرد: باید ده ها زاینده رود در گرگان ایجاد شود و رودخانه های گرگان تبدیل به زاینده رود شود.

استاندار گلستان ضمن تقدیر از عملکرد شهردار، از مسئولان خواست اینگونه فعالیت کنند و ادامه داد: گرگان جای زیادی برای کار دارد و برای توسعه باید هم نوایی و تلاش شبانه روزی داشت.

وی به توضیح اقدامات انجام شده در استان پرداخت و گفت: سند جامع امنیتی و سند جامع استان تدوین شده است و همچنین ۱۰ درصد اضافه تخصیص در پروژه های عمرانی آورده شده است.

وی ادامه داد: در هفته دولت ۵۸۸ پروژه و در دهه فجر ۹۳۵ پروژه به بهره برداری رسید.

صادقلو تصریح کرد: ۱۸۳ هزار هکتار از ارارضی استان به منطقه آزاد تبدیل شد و قرار است آشوراده نیز مرکز گردشگری شود.

وی راه آهن گرگان مشهد، ترمینال شماره ۲ و دستگاه ILS فرودگاه را از دیگر طرح های استان معرفی کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰ ب.ظ

دیدگاه