نماینده ولی فقیه در استان گلستان:گلستانی های مقیم تهران با یکدیگر وحدت داشته باشند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: گلستانی های مقیم تهران صرف نظر از گرایش های سیاسی با یکدیگر متحد باشند و وحدت خود را حفظ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در همایش گلستانی های مقیم تهران افزود: همه استان ها در مرکز کشور دارای حسینیه، هیئت و یا هر مجموعه دیگری هستند که آنها را گرد هم جمع می کند، چرا گلستان که مهد علم، دانش و تمدن است فاقد چنین مجموعه ای باشد؟

وی خاطرنشان کرد: از همان روز های اول که تاسیس چنین مجموعه ای به ذهن من خطور کرد، سال ها می گذرد و از همان زمان معتقد بودم که این کار باید به دوراز گرایش های سیاسی باشد.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و مذهبی گلستانی های مقیم تهران عامل وحدت بین پاره های تن این استان در مرکز کشور است، تاکید کرد: این دور هم جمع شدن ها باید رنگ و بوی الهی داشته باشد.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: اگر نیت ما الهی باشد، دیگر گرایش های سیاسی و مسائل قومی و مذهبی اهمیت نخواهند داشت و آنگاه برای رشد و توسعه استانمان که فقر آن زیر سرسبزی اش پنهان شده، تلاش می کنیم.

به گفته وی، در گام اول، مهم این است که مجموعه ای وجود داشته باشد تا گلستانی های مقیم تهران در مناسبت های مختلف، کنار یکدیگر جمع شوند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود با تلاوت یکی از آیات قرآن اظهار کرد: ذات اقدس الهی برای هر مومنی تجلی خاص خودش را دارد و برای هر فردی در بهشت تجلی پیدا می کند.

آیت الله نورمفیدی افزود: روز قیامت وقتی از مومنان سئوال می شود که بزرگترین و مهمترین خواسته شما از پروردگار چیست؟ رضای حق تعالی را درخواست می کنند و این همان تجلی ذات اقدس الهی در بهشت برای مومنان است.

وی خاطرنشان کرد: تصور ما از بهشت و جهنم خلاف منطق دین است، قیامت، تجلی زندگی دنیوی ماست و از بالاترین نعمت پروردگار را کسب رضایت حق تعالی می دانیم، باید در دنیا برای تحصیل آن تلاش کنیم

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۲ ق.ظ

دیدگاه