از سوی مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان صورت پذیرفت:انتصاب نخستین زن به سمت سرپرست بنیاد شهرستان کردکوی

از سوی مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان صورت پذیرفت:انتصاب نخستین زن به سمت سرپرست بنیاد شهرستان کردکوی

«الهام خان بیکی» به‌عنوان نخستین زن در سطح بنیادهای تابعه استان گلستان به سمت مدیریتی دست‌یافت

به گزارش  صبح گلستان به نقل از ایثار واحد گلستان؛ صبح امروز ۱۱ اسفند‌ماه ۱۳۹۷ مدیرکل بنیاد استان گلستان طی ابلاغی «الهام خان بیکی» فرزند معظم شهید را به‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کردکوی منصوب کرد.
در این مراسم مهدی خسروی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی به همراه ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی و حجت‌الاسلام شاعری امام‌جمعه کردکوی، در آیین تکریم و معارفه الهام خان بیکی به‌عنوان سرپرست بنیاد کردکوی، از زحمات علیرضا مارزلو تقدیر به عمل آوردند.
مهدی خسروی در این آیین گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تکریم ملتی است که با ایثار و مقاومت از اسلام، انقلاب و کشور دفاع کردند.
معاون توسعه بنیاد بابیان اینکه تکریم ایثارگران موجب تقویت امنیت ملی و بیمه کردن کشور است، اظهار داشت: مسئولیت بنیاد شهید تعهد بر ارائه خدمات به ایثارگران عزیز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی است.
وی در پایان از مسئولان خواست برای رفع مشکل خانواده معظم شهدا از هیچ کوششی دریغ ننمایند، و تلاش کنند تا رضایت حداکثری جامعه ایثارگری را به دست آورده و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کنند.
لازم به ذکر است الهام خان بیکی فرزند معظم شهید دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت تحول اداری و ۱۰ سال سابقه خدمتی در بنیاد به‌عنوان کارشناس ارشد امور نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر و اداره اشتغال استان مشغول به کار بوده است.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

دیدگاه