دکتر هاشمی استاندارگلستان ازافتتاح پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان علاوه بر افتتاحات دهه فجر خبر داد

‍  دکتر هاشمی استاندارگلستان در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق از توابع شهرستان آزادشهر؛
ادای احترام دارم به مقام شامخ شهدای استان, شهدای شهرستان و شهدای منطقه و تقدیر از تمامی مردم , مسوولین و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلام که در این روز تعطیل حضور یافتند.
علی رغم شرایط سخت اقتصادی بین المللی و شرایط تحریمی همزمان با سفر رییس جمهوری به استان ۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی در استان صورت گرفت.
پروژه گازرسانی به روستای خوش ییلاق با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان علاوه بر افتتاحات دهه فجر است.
علاوه بر این افتتاح امروز کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۸ روستای بخش چشمه ساران با اعتبار ۱۲ و نیم میلیارد تومان نیز صورت می گیرد.
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که علی رغم همه مشکلات به تحولات صورت گرفته و خدمت رسانی های انجام شده امیدوارند.
در حال حاضر ۳ پیمانکار در حوزه راه سازی در این محور با اعتبارات ۶۰ , ۲۶ و ۵ میلیارد تومانی مشغول به کار هستند که البته باید سرعت کار بیش از پیش شود تا ضمن بهره برداری کامل از این مسیر و گشایش این راه مراودات تجاری با مرکز کشور و آسایش مردم افزایش یابد.
امروز ۶۰ میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در حوزه نان صنعتی , سیلو و کارخانه آرد در شهرستان آزادشهر کلنگ زنی می شود که نشان از پیگیری مدیران شهرستان جهت حضور بخش خصوصی در پروژه های اقتصادی دارد.
اشتغال و معیشت مردم دو دغدغه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است و به همین دلیل تحرک و تکاپو در استان تعطیل نیست و حتی در روزهای تعطیل نیز تلاش داریم خدمات لازم را به مردم شریف استان ارایه دهیم.
خوش ییلاق یکی از ۸ نقطه هدف گذاری شده استان جهت توسعه گردشگری هدفمند در استان است که می تواند به رونق اقتصادی و اشتغال جوانان کمک کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۰ ق.ظ

دیدگاه