نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی گلستان از پیوستن حدود ۷هزار نفر تا پایان آبان ماه امسال به خانواده بزرگ تامین اجتماعی خبرداد

تعداد شش هزار و ٨۴١ نفر تا پایان آبان ماه امسال به خانواده بزرگ تامین اجتماعی گلستان پیوستند.

البرز گلستان/مدیر کل تامین اجتماعی گلستان با بیان مطلب فوق گفت: تعداد بیمه شدگان کارگران ساختمانی در گلستان، تا پابان مهر ماه امسال به ١٩ هزار و دو نفر رسید که در مقایسه با سال گذشته با تعداد ١۴ هزار و ۶۵٧ نفر میزان ٣٠ درصد افزایش را نشان می دهد.

علی اصغر نیک نیا  افزود: بیمه شدگان حرف و مشاغل آزاد نیز در هفت ماه امسال به ١۶ هزار و ٩٢٠ نفر رسید که در مقایسه با سال گذشته با تعداد ١۵ هزار و ۴٣٩ نفر به میزان ١٠ درصد افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد پرونده مستمری بگیران نیز در مدت یاد شده از رقم ٣٢ هزار و شش پرونده به ٣۴ هزار و ١٣۶ پرونده رسید که این نیز رقمی حدود هفت درصد افزایش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: تعداد افراد مستمری بگیر اصلی و تبعی هم در هفت ماه امسال حدود شش درصد افزایش داشته است و از ٧۴ هزار و ١٧٠ نفر به ٧٨ هزار و ٣٧٩ نفر رسید.

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان اظهار کرد: تعداد بیمه شدگان بیکاری که از حقوق بیکاری بهره مند هستند نیز تا پایان مهر ماه امسال از سه هزار و ۵١١ نفر به سه هزار و ٧٨۴ نفر رسید که این نیز افزایشی حدود هشت درصد را داشته است.

گفتنی است هم اکنون مجموع تعداد بیمه شدگان اصلی تامین اجتماعی در گلستان تعداد ٢۴٣  هزار و ۴١ نفر می باشد که با در نظر گرفتن افراد تبعی به ۶۶١ هزار و ۵٨٧ نفر  می رسد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۵۷ ب.ظ

دیدگاه